hallo, Ik heb een trampoline besteld maat 244 wij hebben wel een redelijk grote tuin. Kun je daar goed op met kinderen van 4 en 7 jaar of toch maat 305? of is 244 groot zat?
Ik zou, als je er de ruimte voor hebt, zeker voor die van 305 gaan! Wij hebben er eentje van 3.60 (zoiets?) en dat bevalt heel goed. Ze kunnen er makkelijk samen op en met 3 (of soms 4) lukt ook nog wel, als er een vriendjes/vriendinnetjes komen spelen. Ik denk dat je spijt gaat krijgen als je nu die van 2.44 neemt, want als ze wat groter worden, wordt dat wel wat klein.
Als je het kan betalen (want plaats blijk je te hebben): hoe groter hoe liever Wij hebben de Berg inground van diameter 4.30m... Ideaal !
Wij hebben die van 305 Inc net. Mijn dochter 6 en zoon 4 springen er regelmatig samen op . Kleiner zou ik niet doen als je de ruimte hebt . Hij is nu 3 jaar oud rn nog in super conditie . Heb zelf een tuin van 18 bij 5 en paste dus makkelijk. Echter heb ik ook al een speeltoestel wat erg groot is en wil ook nog een plekje voor mezelf
Wij hebben een trampoline van 2.44 en een dochter van bijna 4. Regelmatig komt iemand spelen die dan mee springt en dat kan prima. Wij hebben een grote tuin maar vonden deze afmeting gewoon voldoende .
Een trampoline is echt één van de beste aankopen die je kan doen op speelgoedgebied, dus ik zou voor de grootst mogelijke gaan.
Wij hebben ook maat 244, met een veiligheidsnet rond. Momenteel springen daar onze dochters van 3 en 7 op, samen of apart. Ik wilde niet groter, net om te vermijden dat ze er met meer dan 2 op springen (ik vind 2 eigenlijk al tricky).
Wij hebben een 244. Vind het al een enorm ding eigenlijk. Met m'n dochters verjaardag sprongen er 3 kinderen tegelijk op van rond de 4 jaar, ging prima. En dat een trampoline de allerbeste speelgoedaankoop is.... zo waar
wij hebben toen we klein waren een trampoline gekregen en die staat (in de grond ) er nu nog! nu spelen onze jongens erop. ik zou echt voor groter gaan!! vriendin toendertijd had een kleinere en dat was dan 10x niks. je kunt dan geen salto's meer maken enzo
Vanaf welke leeftijd is dit echt leuk? Wij zitten er ook aan te denken maar twijfelen tussen een trampoline en een glij/schommel huis.
Wij hebben afgelopen weekend een trampoline van 244 gekocht en is een grote hit, zoontje is 2.5 jaar...
Lastige keuze! Wij kochten de trampoline toen Milan 2,5 was en het is echt een groot succes. Toen al en nu nog steeds (hij is nu bijna 6). Maar we hebben ook een speelhuisje en daar wordt bijna elke dag wel mee/in gespeeld. Ik vind het allebei echt aanraders! Dus ik denk dat je geen verkeerde keuze kunt maken.
Wij hebben sinds 3 weken een trampoline, onze dochter is van februari 2012. Ze vind het helemaal te gek!! Elke dag vraagt ze of ze mag springen, ze zegt ook regelmatig: Mama, wil naar huisje toe, trampoline springen hahaha. Wij hebben maat 244 hebben ook een tuin van 18x5 maar hebben hem expres in een hoek neergezet, want het is wel echt een groot iets met zo'n veiligheidsnet erom heen! We springen vaak samen (man met dochter, dochter met buurjongetje of buurmeisje en neefje(10) en nichtje(7)) Ze is vaker aan het springen op de trampoline dan dat ze van de glijbaan gaat of op het hobbelpaard zit. Zelfs met het zwembadje in de tuin liep ze af en toe naar de trampoline om even te springen tussen het badderen door! Ik zou dus echt kiezen voor de trampoline!
Wij hadden er een van ruim 3m doorsnee, maar die werd aan de kleine kant voor de salto's van de oudste. Nu hebben we een trampoline van 4.20m. In onze tuin kan dat makkelijk. De jongste (1,5 jaar) vindt de trampoline ook al helemaal geweldig.