iedere dag vroeger en vroeger en vroeger en vroeger

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door miranda22, 17 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miranda22

miranda22 Bekend lid

5 jul 2007
    771
    0
    0
    mama
    heerhugowaard
    Echt ik snap er helemaal niks van!
    xander krijgt s,avonds om 22.00 nog een pap fles van 230 drinkt deze helemaal leeg en sliep dan altijd tot 6 uur door.
    Een paar weken terug begon het eerst was moest ik hem dan rond 6 uur wakker maken maar toen was hij ineens iedere keer al om kwart voor 6 wakker geen probleem natuurlijk maar bijna iedere week komt hij nu een half uur eerder.
    Eerst was het 6 uur daarna kwart voor 6 vorige week half 6 en deze week komt hij iedere dag al om 5 uur.
    We hebben al geprobeerd hem s,avonds iets later eten te geven maar dat werkt niet en meer geven ook niet want dat wil hij niet.
    wat kan ik hier nou mee doen?
    Ben bang dat ik straks snachts kan gaan voeden. of zou dit een fase zijn.

groetjes miranda.

p.s na deze fles wil meneer ook niet meer slapen dus ben nu iedere dag vanaf 5 uur tot smiddags met hem in de weer dan slaapt hij pas weer.

2. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Hmm vervelend!

Volgens mij hadden wij dit ook met Sverre, en zijn wij toen die laatste fles gewoon eens weg gaan laten. Klinkt tegenstrijdig, maar het kan ook zijn dat hij daar zo vroeg wakker van wordt. Maak gewoon een papfles van de fles van 19:00 uur (ofzo), en kijk eens hoe dat werkt. Vroeg wakker ben je nu toch al. ;)

En ja, het is waarschijnlijk gewoon een fase! Alleen niet te zeggen hoe lang die duurt.

Sterkte ermee hoor! Ik weet hoe vermoeiend het is..

3. josie

josie Bekend lid

28 sep 2007
    685
    0
    0
    Hoi hoi,

Dat hebben wij met de oudste ook gehad. Ik werd er echt een beetje chagerijnig van. Hij sliep eerst altijd tot 7 uur en later was hij ook elke dag om 5 uur wakker en ging dan ook echt niet meer slapen. Ik ben een paar weken met hem om 5 uur opgestaan en was toen echt gebroken.
    We moesten toen toevallig ook weer naar de kinderarts en zij gaf ook aan dat het ook wel een gewoonte van hem aan het worden was. Ik heb hem toen een week lang 's ochtends even laten huilen en de eerste fles steeds weer een half uur later gegeven tot we weer op half 7 zaten. Ik vond het wel heel erg moeilijk om hem te laten huilen maar na 10 dagen sliep hij gewoon weer door tot 7 uur.
    Wat wij heel erg merkten was dat hij overdag slaap ging inhalen omdat hij zo vroeg wakker was. We hebben hem toen overdag wel steeds na zijn normale slaaptijd wakker gemaakt zodat hij wel in zijn dag en nachtritme bleef.
    Hopelijk heb je er wat aan.

Liefs, Josie

Deel Deze Pagina