Verkleefde eierstok

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door SD90, 22 jun 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SD90

SD90 Fanatiek lid

3 nov 2017
    2.292
    2.489
    113
    Vrouw
    Bij mij vermeldde hij het ook al, maar ik hoop eigenlijk heel erg dat het toch leevalt en ivf nog niet hoeft. Ik ben er in mijn hoofd nog niet helemaal klaar voor of zo :) nuja, als het de enige manier is, dan gaan we er wel voor!

Het is normaal dat je wat verdrietig bent, 't is toch wel een grote teleurstelling hé. Maar ze kunnen je helpen en wie weet ben je met ivf supersnel zwanger!

Inderdaad niet zo makkelijk om er op voorhand niet over te piekeren, maar ik doe mijn best. Het kan niet snel genoeg 16 juli zijn hoor!

Rust nog maar goed uit, dan ben je snel weer helemaal de oude!

Ik laat zeker nog iets weten nadien. Bedankt hé!

Sab88 vindt dit leuk.
  2. Sab88

Sab88 Bekend lid

27 jun 2016
    890
    269
    63
    Nee dat is ook zo ... Nou hoop dat het bij jou niet nodig is en dat je alsnog op de natuurlijke manier zwanger kan raken.
    Ze hebben het bij mij doorgespoten met blauwe vloeistof en daar zeiden ze wel van dat je sneller kans hebt op een zwangerschap. Dus wie weet ben je daarna wel snel zwanger.

Haha ja dat snap ik ... Als je het eenmaal gehad had kan je er voor je gevoel weer met frisse moed tegenaan.

Dankjewel .. Ga ik doen , en wacht met smacht op jou bericht.

3. SD90

SD90 Fanatiek lid

3 nov 2017
    2.292
    2.489
    113
    Vrouw
    Lief! Ik hou je zeker op de hoogte!
    Ze gingen idd ook mijn eileiders doorspuiten maar ik verwacht daar niet zo veel van. Kreeg enkele maanden geleden al een HyFoSy. Doorgankelijkheid was oke maar heeft niet geholpen met zwanger worden.

Laat jij nog iets weten als je een behandelplan hebt? Ben best benieuwd op welke termijn je zal kunnen starten met ivf!

Sab88 vindt dit leuk.
  4. Sab88

Sab88 Bekend lid

27 jun 2016
    890
    269
    63
    Ahh dat is balen !! Maar een klein beetje hoop is nooit weggelegd toch :oops:
    Ik duim in ieder geval voor je.

Ja tuurlijk houd ik jou ook op de hoogte. 9 augustus heb ik de afspraak en dan zullen we te horen krijgen over hoe nu verder​

SD90 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina