Wij zouden aan de IVF behandeling gaan beginnen. Maar omdat het Maasstad ziekenhuis Rotterdam gaat verhuizen naar een mooie nieuwe locatie kunnen er tot 1 april geen IVF en ICSI behandelingen plaats vinden. Wie wacht er met mij mee???? April kunnen we dan starten met de IVF behandeling. De tijd zal best wel snel gaan. Maar het was toch even een teleurstelling dat er zoveel maanden geen behandelingen kunnen plaats vinden. Groetjes
Gaat het maasstad ziekenhuis samen met het Erasmus MC ofzo? Dat is nl. ook dicht vanaf halverwege februari t/m maart ivm verbouwing. Wij zijn zelf nu nog bezig met IUI (4e poging) en hopen (of eigenlijk niet) dat we de laatste poging IUI nog halen voordat de afdeling dicht is. In april kunnen we dan aan IVF beginnen. Ik kan me goed voorstellen dat wachten tot april voor jullie vervelend is. Ik wil zelf geen mogelijkheid/kans missen, heb er zelfs moeite mee om een vakantie te plannen. Heb er lange tijd over gedaan om de stap naar het ziekenhuis eindelijk te maken en nu wil ik ook dat het weer zo snel mogelijk voorbij is en wil dus eigenlijk geen maand overslaan.... Hoop voor jou dat de tijd snel gaat. Veel leuke dingen doen, dan is het zo april!
@Otte volgens mij werken het Maasstad ziekenhuis en het Erasmus MC niet samen. Ik heb echt geen idee. Maar het lijkt er wel een beetje op. Misschien weten andere dames dit? En verder niemand in het Maasstad? Idd veel leuke dingen doen dan zal de tijd wel iets sneller gaan. Hoe lang zijn jullie bezig voor een wondertje?
denk dat ze wel samen werken Erasmus MC is de enigste die een ivf lab hebben ik loop zelf in zwijndrecht heb de terugplaatsing altijd in rotterdam dus misschien daarom kan je ook pas in april beginnen met ivf?
Ben bang dat ik dan ook moet wachten. Ik ben in oktober naar huis gestuurd om eerst af te vallen. En daar ben ik nu druk mee bezig. Ik hoop dat ik eind februari op gewicht ben. Had gehoopt er dan heen te kunnen maar blijkbaar niet dus... Balen. Maar moet ze sowieso nog bellen en dan zal ik het ook wel horen.
We wachten het maar af je doet er niets aan. Kunnen we langzaam er naar toe leven het is toch niet niets.
Hoi meiden. ook ik zit te wachten tot we de 2de poging in maasstadziekenhuis kunnen doen. helaas is het nu een tijdje dicht. Als je bij het maasstad onder behandeling bent kun je kiezen voor erasmus of gent. wij hebben de eerst bij erasmus gedaan. die is nu ook 2 maanden dicht. echt jammer. ik vind het wel fijn dat ik nu in contact ben gekomen met meerdere die in maasstadziekenhuis hun pogingen doen. wens jullie allemaal veel succes. xxx
Ik moet sowieso nog even wachten. Nog 5 kilo afvallen en dan mag ik bellen voor een intake. Ben echt heel benieuwd hoelang ik dan moet wachten tot ik mag komen. Denk/hoop begin maart er heen te bellen. Weten jullie hoelang er tussen de intake zit en het daadwerkelijk beginnen met de medicijnen/IVF?? De eerste keer dat ik geweest ben had ik dr. V, kennen jullie hem?
hoi meiden hier nog iemand die in het maasstad en erasmus loopt. maasstad werkt inderdaad samen met het erasmus. Heb altijd de echo's in het maasstad, de punctie ook in het maasstad maar het lab werk wordt in het emc gedaan. Heb al 1 mislukte ivf poging gehad en wacht op het moment op mijn ongi zodat we, nog voor de stop, een cryo tp kunnen krijgen (heb er nog 1tje in de vriezer). Dit kan tot 22 febr. En daarna inderdaad wachten tot april. Ja het is niet anders, maar we hadden in mrt toch een wachtmaand gehad vanwege een trip naar eurodisney.
Hey Dames, De verhuizing is uitgesteld. Heeft dat nog gevolgen met wanneer jullie mogen beginnen? Ik heb vandaag een afspraak voor een intake gemaakt. Begin maart mag ik komen. Weten jullie wat in tijdens de intake besproken word en komen daar concrete plannen uit?