Ladies... ik krijg net de nieuwe folder vd Lidl in de bus. Daarin zag ik dat ze vanaf 10-06 een 'zijslaapkussen' gaan verkopen voor maar 9,99, ze verkopen er dan ook bijpassende kussenslopen bij voor 3,99 per stuk. Het zijslaap kussen is gewoon een voedingskussen alleen dan anders benaamd... Zeker een aanrader voor degene die er nog geen heeft. Heb hem zelf niet meer nodig aangezien ik de mijne bij de Hema vandaan heb gehaald aan het begin van m'n zwangerschap (en ben bijna uitgerekend) maar weet uit ervaring van een vriendin dat dit wel wat zou moeten zijn. Er staan ook 1 persoons matrasbeschermers in, volgens mij zijn dit gewoon de waterdichte die als goed alternatief gebruikt kunnen worden voor de matjes uit je kraampakket voor aan het eind vd zwangerschap. Staat ook een voorhoofd- en oorthermometer in voor 9,99, werkend op infrarood, ik heb iets soortgelijks, echt een aanrader aangezien je je kindje ook tijdens het slapen ongestoord kunt temperaturen. Voor zover mijn tips...
Ik heb het kussen ook, maar houd er wel rekening mee dat het een "tikje" anders is dan een voedingskussen. Een voedingskussen heeft een vulling van bolletjes waardoor het flexibel is. Dit zijslaapkussen is gewoon een heeel lang hoofdkussen en dus niet zo makkelijk om je heen te draperen. Het is absoluut een fijn kussen en met wat duw en trekwerk ook wel te buigen zodat je hem kunt gebruiken bij het voeden, maar dus minder flexibel dan een voedingskussen.