Goedemiddag Ik heb een snelle vraag: Zometeen wordt mijn zoontje voor het eerst gekortwiekt en ik wil graag een plukje haar bewaren en er zo zelf even afknippen. Hoe kan ik dit het beste doen zonder dat het helemaal uitelkaar valt tot losse haartjes?
Misschien als het lang genoeg is het tot een staartje draaien en dan erboven afknippen? Of een doosje/ bakje eronder waarin je het wilt bewaren?
plakbandje of als het lang genoeg is een touwtje... wij hebben er speciale zilverendoosjes voor die kregen ze bij de geboorte van familie
weet niet of je naar een kapper gaat maar mijn dochter is van de week voor het eerst heen gegaan en ik kreeg een paar lokjes mee in een mooi papiertje.
Bedankt voor jullie reactie's Op het moment dat ik op verzenden gedrukt had was de kapster er al, hahaha. Ik heb een paar plukjes op een plakbandje
ik doe het altijd in keukenfolie (die doorzichtige) blijft er mooi in zitten. Wel van te voren klaar leggen anders is het erg lastig. En het blijft mooi want ik heb van mezelf nog plukjes van 30 jaar geleden.
Hier doen we er van die draadjes omheen waar ze speelgoed ook mee vastmaken aan de verpakking (hoe heten die dingen eigenlijk?) Je wikkelt het er een paar keer omheen, plakt het in en het komt niet meer los!