dameskleding (lang)

Discussie in 'Te koop gevraagd' gestart door versace cristal, 6 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. versace cristal

versace cristal Actief lid

24 jan 2011
    184
    0
    16
    drenthe
    Hoi hoi,

Ik ben lang en niet heel breed en het is ontzettend moeilijk om goeie kledign te vinden omdat veel zoo kort is...ik ben 1.86nmlk
    Plus ik heb best grote borsten ook waardoor truitjes en bloesjes etc niet mooi vallen..
    Ik heb het niet heel breed dus dure kleding kun je aan mij niet kwijt...:)

Ik draag veelal tuiniekjurkjes waar een legging onder kan en meestal ook gwoon cassual...dus spijkerbroek met shirtje..

Mijn maten zijn 38/40
    Broekmaat ongeveeer 31/36 of ook 38/40 maar dan is de lengte weer lastig...
    Ik hou van vrij strakke dingen....maar mag ook bij dat als t een jurkje is dat ie bij de borsten of tot de taile strak loop en daarna uitlopend...

Hopelijk kan iemand met helpen...alvast bedankt

2. Sprokkel77

Sprokkel77 Actief lid

17 mei 2011
    393
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi,

Mamalicious verkoopt broeken t/m lengte 36. Het is geen overdreven duur merk en op veel plaatsen verkrijgbaar (o.a. bij Belly B). Verder droeg ik 3/4 broeken met een laars (van Mamalicious en H&M) en mijn gewone zwarte broeken met een elastiek door het knoopsgat en een buikband erover. Mamalicious verkoopt ook leuke tops en jurken. Als je erop googlet kom je de website tegen en vast ook winkels bij jou in de buurt die het verkopen.

Succes!

3. tassie

tassie Fanatiek lid

23 mrt 2006
    1.888
    0
    36
    Sprokkel, ik denk niet dat ze positiekleding zoekt....

4. Sprokkel77

Sprokkel77 Actief lid

17 mei 2011
    393
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha, ik dacht dat kan bijna niet anders op het zwangerschapsforum.... Oké, ik heb nog meer tips:
    All About Eve
    Relieve
    Long Tall Sally
    En vooral het langemensenforum. Die hebben een heel onderdeel aan shopping gewijd. Ook vast tips voor als je wat smaller en lang bent.

5. versace cristal

versace cristal Actief lid

24 jan 2011
    184
    0
    16
    drenthe
    heey, nou bedankt voor de reacties...tis idd niet voor zwschap...maar ik dacht ik kan t hier wel plaatsen omdat door de zwschap me maten zijn veranderd...alleen dan niet in de lengte natuurlijk ....ik zal s kijken bij dat forum...thanx iig...grtz VC

6. mol81

mol81 Niet meer actief

Kijk eens bij Miss Etam. Ze hebben een 'lang' afdeling.

7. barjes

barjes Actief lid

1 feb 2008
    266
    0
    0
    veghel
    ik heb nog allerlei dingen liggen,mail me maar met wat je zoekt dan mail ik foto's.
    senne31@planet.nl

8. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.480
    113

Deel Deze Pagina