Ik zoek nog iets wat ik cadeau kan vragen aan de familie voor ons 2e kindje. De ene kant geeft een kraammand waar ik al een Dooky, slaapzakjes enz. voor heb gevraagd. Van mijn ouders een super easybase gehad!!!!!! Maar nu vraagt schoonzus nog wat ik wil hebben, ik weet echt even niks. Ze willen wel graag een cadeau doen van 40-60 euro. Dus wie weet er nog iets nuttigs?? Heb natuurlijk al veel vand e eerste en we weten niet wat het wordt. Kregen de vorige keer van hun een wipstoel.
een extra reisbed? Wij vragen voor een tweede een extra reisbed, een extra dooky, wat nieuwe rompers en als het inderdaad een jongetje wordt natuurlijk kleding. Verder misschien toch tegoedbonnen?
cadeaubon willen ze liever niet, onze dochtertje wordt deze mnd 2 jaar slaapt inmiddels al in groot bed.
Zo'n plankje voor achter de wagen waarop je oudste kan staan? Eventueel met een eigen bijdrage ofzo, want die dingen zijn nog aardig aan de prijs...
Iets voor de babykamer, Foto shoot, Geboortekaartje of foto(s) op Canvas.... Als het een meisje word een armbandje met naam en geboortedatum..
Met 2 jaar sliep ik nog niet in een groot bed als we op vakantie waren.... afijn... je weet zelf het best wat je nodig hebt lijkt me
als we op vakantie gaan zitten de campingbedjes altijd standaard bij het huisje (tenminste waar wij heen gaan). Daarnaast hebben wij een opvouwbaar bedrekje wat op een groot bed geplaatst kan worden voor veiligheid, die kan ook mee op vakantie.
Mijn ouders willen een meerijdplankje geven.. en verder hebben we ook alles al. Zeker nu we een tweede dochter krijgen.. Maar heb wel gezegd; als je iets wil geven, wel voor de baby.. want mijn eerste dochter kreeg kleding, knuffels etc.. en dan krijgt deze baby een meerijdplankje voor haar zus, en andere handige dingen voor ons. Vind het sneu als ze dan zelf geen cadeautjes krijgt.. Misschien een beetje mutserig.. maar zo bedacht ik me dat ineens
Qua uitzet hebben we alles al en babyspeelgoed ook een hele hoop, dus ik heb juist liever dat ze wat geven aan speelgoed waar onze dochter nu wat aan heeft en haar broertjes straks ook nog. Dus aanvullingen Duplo, Little people etc. Anders ligt het maar stof te vangen tot ze er oud genoeg voor zijn, heb voor dochter destijds puzzels gekregen waar ze nu pas wat mee kan, kleertjes die pas na een jaar pasten etc.