Kerst zit er ook weer aan te komen en ben dus opzoek naar een leuk jurkje voor mijn dochter. Ze zit dan ruim in 74. Ik zoek wel een jurkje die wat speciaal is. Dus niet zo'n saai gehaakt ding van de H&M ofzo Mag echt een feest jurkje zijn. Heb op ebay al leuke gezien maar dat hele shipping gebeuren vind ik maar niks. Liever iets (van een site) uit nederland dus wie o wie weet er een leuke site en jurkjes!! EDIT: oja en geen jurkjes van 50,- ofzo, das mij wat te duur voor 1x met kerst te dragen
Jottum? Op marktplaats heb je genoeg keus als je ze te duur vindt. Vind zelf de jurkjes van de site hierboven erg leuk en niet te duur.
zo ziet mijn meisje eruit met kerst althans deze jurk krijgt ze aan vandaag gepast alvast. Wat vind je van deze jurk? Kost maar 32,50. Is van Claesens
Dank voor tips! Morgen ga ik ff op de site's kijken (zit nu op mobiel) Dat jurkje ziet er leuk uit! Ff kijken wat hubby ervan vind
Ik vind deze ook mooi als je echt kerstjurkje zoekt, online al uitverkocht vast nog wel in de winkel te koop. NEWBORN PAMILLA SPENCER= Ik zou zelf voor wat simpeler gaan en dan met mooie bolero en maillot of panty Frendz Jurk V&D
Heb even meegelezen. Heb dat jurkje van h&m al online besteld. Maar Zara, wist niet dat je daar.ook babykleren kon kopen. Superleuk!
Ik lees ook even mee, zoek een verjaardagsjurkje. Vind deze erg leuk Bonnie Jean najaars jurk : ClassyGirls Fashion, Bonnie Jean
tetta dies wel leuk idd. voor kerst nog steeds geen flauw idee maar ben er nu wel uit welke jurk ze voor haar verjaardag gaat krijgen beetje vroeg maar dat maakt niet uit haha. aan de achterkant zit een grote strik (rozen kroontje niet erbij)