Hoi meiden, Ik ben benieuwd wanneer jullie de verkleiner van de maxi cosi eruit hebben gehaald. Tess heeft nu haar winterjas aan en zit voor mn gevoel zo klem in dat ding, maar ik durf haar echt nog niet zonder te doen want volgens mij is dat nog niet helemaal de bedoeling. Liefs debzie
Belangrijker dan leeftijd, lijkt mij lengte en gewicht... Ik weet niet meer wanneer ie er bij Thirza uit ging, maar vrij vroeg wel. Thirza was ook vrij groot en lang. Je kunt trouwens eerst het kussentje uit de verkleiner halen he? Dan kan dat ding dat om het hoofdje zit nog even blijven zitten.
Bij mij is de verkleiner er vrij snel uitgegaan. Wij hebben geen bijzonder lang kindje, maar het kussentje om zijn hoofdje zat wel strak met jas aan enzo. Moet zeggen dat ik het wel lastig vond. Mijn vriend had opeens de verkleiner eruit gehaald en ik had zo iets van: niet nu al, dan word hij zo snel groot. Maar ze kunnen beter lekker zitten in de maxi.
Ik heb m met een maand of 4 er uit gehaald denk ik.. en dat stukje schuim (waar ze op zitten) kan er uit, die heb ik er weer in gedaan.> Dan ben je die band om het hoofd zeg maar kwijt.. En zit je kindje toch niet helemaal er in weg gezakt!
Hier ook eerst het kussentje eruit gehaald. Om het 'gat' nog even op te vangen heb ik nog wel 2 hydrofiel doeken eronder gelegd. Want ik vond het verschil wel erg groot. Dat zelfde geld voor toen de hoofdsteun weg was. Hij paste niet meer, maar zonder was het wel heel wiebelig. Dus ook daar hebben we nog een tijdje een rolletje gelegd van een hydrofiel doek.