wat voor spelletjes?

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Nana79, Nov 16, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Nana79

Nana79 Actief lid

Nov 26, 2008
    148
    0
    0
    NL
    Hallo,

wat voor spelletjes doen jullie thuis met een baby van 9 maanden? Wat vinden ze leuk met die leeftijd?

2. angel77

angel77 Fanatiek lid

Mar 29, 2008
    1,428
    0
    36
    oosten van het land
    hier speelden wij en nu nog (bijna 1 jaar) met z'n loopkarretje, auto's en boekje van sesamstraat en een boekje van wilde dieren. Spulletjes van V-tech en natuurlijk doet hij alles wat niet mag zoals aan de planten trekken en de tv gids verscheuren

3. Mikki77

Mikki77 VIP lid

Nov 17, 2007
    5,698
    0
    36
    Noord-Holland
    Wij dansen heel vaak samen :D Oftewel ik ga dansen met hem op mijn arm. Dan is het giechelen geblazen! Hij begint nu ook net met kruipen, en wat ik nu ook vaak doe is hem de hele kamer door laten kruipen door hem te lokken met de afstandbediening of de kat (hij is stapelgek op allebei). Verder gaan we samen met de kat knuffelen, stoeien op het grote bed, paardje rijden op mijn benen, gek doen voor de spiegel, samen leuke filmpjes kijken op youtube, boekjes met dierenplaatjes lezen en dan geluiden erbij maken, kiekeboe spelletjes doen, of ik 'belaag' hem met een poppenkastpop die ik bij de Hema heb gekocht. Hij moet altijd enorm lachen om dat ding.

4. Druif78

Druif78 VIP lid

Feb 11, 2008
    9,724
    1
    36
    Samen blokken in een bakje doen en er weer uithalen, wildebrassen (optillen, vliegtuigje hoog door de lucht, hen en weer jonassen enz) rollen op het grote bed en ik springen en hij bounced dan vanzelf mee, overrollen met een bal, zittend reclame folders doornemen en hij mag ze dan verfrommelen en verscheuren, samen lopen (ik til hem onder de arm en hij loopt dan), ook mijn zoontje kruipt voorzichtig en ik lok m dan ook met een afstandsbediening of een bal of pen, iig iets wat hij heel interessant vindt!!
    Verder is mn zoontje nog niet zo van de boekjes...
    Kiekeboe spelletjes vallen ook goed in de smaak...
    En een kindercd opzetten en m zelf een beetje laten spelen vind ie ook gezellig!

Share This Page