Iman was een drukke baby in de buik, en was na de bevalling niet echt druk, maar heel onrustig... Later bleek zij een huilbaby... Nu is ze best wel rustig, niet abnormaal druk en heel lief
kailynn was zeer rustig in mijn buik maar is erg druk met haar ledenmaten nu, moet zelfs ingebakerd worden om te kunnen slapen anders maait ze met haar armen zich steeds wakker
Milan was erg druk in mijn buik, maar buiten mijn buik een redelijk rustig ventje.. Ben nu zwanger van m'n 2e en dat is weer zo'n druktemaker, ben benieuwd hoe zij is buiten mijn buik...
Lotte was in mijn buik erg druk. Nu is ze niet echt super druk. Heel tevrede, en heel lief natuurlijk
Kelsey was vreselijk druk in me buik (echt blauwe plekken aan over gehouden) Maar wat was ze lekker rustig zeg toen ze d'r uit was Nu 5 jaar later nog steeds wel rustig haha Me zoontje was erg rustig in me buik. Maar wat een drukte maker was het daarna zeg pffff. Oh en nog steeds haha In het begin veel huilen en behoorlijk onrustig. Wou vn alles maar kon nog niets En ons derde ukkie zit eigenlijk daar een beetje tussen in. Voel 'm overdag heel weinig. Maar goed....me placenta ligt dan ook aan de voorkant en ik ben overdag natuurlijk ook al druk in de weer met me andere 2 moppies Dus het zal me benieuwen.
Lotte was overdag druk en 's nachts rustig. Ze is dat nu eigelijk ook. Overdag weinig slapen en 's avonds en 's nachts rustig. Dit was al in de eerste week zo.
bjƶrn was druk in de buik en is nu nog steeds ontzettend druk ook had hij heel veel de hik en nu nog. alleen een ding is me opgevallen hij schopte nooit als mijn moeder erbij was (toeval of niet) en nu is hij helemaal verzot op haar als hij haar ziet begint hij gewoon te schateren terwijl bij de andere opa's en oma hij eerst even de kat uit de boom kijkt en dan een flauw lachje geeft. denk dat hij wat goed te maken heeft
Astrid was druk en is nu nog actief, maar niet druk! Op dit moment heb ik ook weer een hypere in mijn buik, dus we zullen zien!
Sem was vrij druk in mijn buik, zowel overdag als snachts De vk zei, als je loopt dan wieg je hem wel in slaap, nou bij Sem niet hoor die voelde ik zelfs bewegen als ik liep Nu is hij ook nog steeds druk, veel spartelen met zijn armpjes en beentjes, echt alles beweegt aan hem
michael was in mn buik echt een herrie schopper. hij had wel de tijdsstip wanneer ie in mn buik het drukst was een huil uurtje. Typisch hahah. Michael is erg rustig maar wordt wel erg bewegelijk nu. Dus misschien toch wel drukkke baby?
melody was in de buik heel rustig, soms zelf eng omdat ik haar weinig voelde... De eerste 2 week na de geboorte was ze ook nog heel rustig en veel slapen maar nu is ze bijna de hele dag wakker en ligt veel met haar armpjes en beentjes te bewegen, en is vrij ongeduldig...
Dana was in mijn buik echt heel druk en nu is ze een ontzettend tevreden, rustig meisje. Ik heb het hier met de kraamhulp over gehad, en zij opperde dat het er ook aan ligt hoeveel je voelt van je baby in je buik. Sommige vrouwen voelen elke beweging, waardoor de baby al snel druk lijkt. Daar vond ik ook wel wat in zitten!
Serjenka was behoorlijk rustig in m'n buik en daarna is ze ook steeds een aangename baby geweest. Maar wat kay zegt, vind ik ook wel kloppen.
Mijn dochter was druk in mijn buik, eerste weken (nav hartafwijking) nogal rustig, maar sindsdien heerlijk aanwezig (ze is anderhalf)
cailynn was druk in de buik die kon niet stil blijven liggen... dat heeft ze nu nog dat ze niet stil kan blijven liggen maar ze huilt vrijwel nooit.. ze speelt veel maar wel lekker druk aan het trappelen hoor
Elise was heel druk in mijn buik, schopte me zelfs een gekneusde rib. Maar nu is het een superrustig kindje, ze huilt alleen als ze honger heeft of krampjes, voor de rest helemaal niet.