pakje van H&M

Discussie in 'Te koop gevraagd' gestart door Ellen291982, 24 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

hallo meiden,

Ik heb van mijn schoonzus een boxpakje gekregen voor mijn dochtertje. Het was nog van haar dochter geweest dus het is al wat ouder. Nu ben ik helemaal gek op dat pakje. Het staat mijn dochtertje zo mooi (Al zeg ik het zelf hahaha). Alleen nu heb ik de was gedaan en het blijt dus dat er iets afgegeven heeft op het pakje waardoor er blauwe vlekjes op zitten. Ik baal verschrikkelijk. Heeft iemand misschien dit pakje liggen die ik kan overnemen? of weet iemand iemand die dit pakje heeft liggen? Het liefst maat 56 maar als je hem groter hebt is dat ook prima. Over de prijs worden we het vast wel eens.

Ik heb een foto toegevoegd. Het truitje met lange mouwe nhoort er dus niet bij.
    Op het pakje staan een tol een eend en een rammelaar. Het pakje is wit

Ik hoop dat iemand me kan helpen hiermee

2. mv3hartendiefjes

mv3hartendiefjes Niet meer actief

helaas heb ik de mijne weg gedaan
    heb ze geloof ik nog wel gezien bij h&m

3. Ellen291982

Echt waar? ik kon niks vinden op de site of catalogus. ik ben toen ik 7 maand zwanger was naar hoogeveen geweest maar heb zeniet gezien. Maar die van Hoogeveen is ook niet heel groot volgens mij. Dankjewel voor je reactie. Ik kan h&m ook wel even mailen misschioen vragen of ze die nog hebben

Als iemand er een heeft liggen hoor ik het graag.

4. Ellen291982

Echt een dikke duimop voor h&m. Had ze zostraksgemaild en nu al antwoord gehad. Ze hebben het pakje niet meer. Alleen in de sale zou hij nog ergens kunnne hangen maar ze gaf het niet veel kans helaas. balen dus!

5. MamaSonja

MamaSonja Bekend lid

2 aug 2009
    762
    0
    0
    Heb niet het pakje helaas voor je;)
    Maar ik weet wel dat je speciaal spul hebt van HG zodat je een kleur wat heeft afgegeven op iets kan verwijderen, of in ieder geval voor een groot gedeelte.
    Heb het zien liggen bij Super de Boer, maar o.a. Praxis heeft ook HG producten dus mis. dat zij het ook wel verkopen..

6. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    wat ik zelf wel eens doe op wit met vlekker wat echt niet meer lukt... chloor er op ... en dan ff in laten trekken en daarna uitwassen.. weg vlek !
    maar dan echt alleen op wit !!

7. klavertje

klavertje Bekend lid

18 jun 2008
    710
    0
    0
    Dit is inderdaad een goede oplossing. Heb het zelf al eens gedaan met een vlek op een witte blouse en een witte rok. Is prima gegaan.
    Dus zou je idd plaatselijk kunnen proberen. Suc 6 ermee.

8. mv3hartendiefjes

mv3hartendiefjes Niet meer actief

je kan ook wat soda bij je was doen dan word het ok schoon
    als je met chloor gaat werken moet je chloor kopen zonder bleek anders word het geel en het liefst aan maken met wat water of klein scheutje bij de witte was goed doen

9. Ellen291982

thanks meiden! Ik had al soda gehaald om andere vlekken eruit te gaan krijgen hopelijk. ga het even proberen. Baalde al flink ervan!

10. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    en is het gelukt ?

11. Ellen291982

moet het anavond of morgen nog proberen. Hij was al gewassen. Maar ik heb nt een warme was gef=draaid en had nog nietr genoeg voor de 30% was en nadat ik hem in soda heb gedaan wil ik hem gelijk meewassen. Laat hetweten!

Deel Deze Pagina