Ik ga volgende maand trouwen.. en tot die tijd ga ik maar weer logeren bij mijn ouders.. Gister lang met ze gesproken en met mijn schoonouders.. Maar Vandaag ga ik dus weer naar huis.. En dan hoor ik net dat mijn vrindje mij niet kan brengen :x omdat hij naar zijn neef gaat. Dus ik net boos op hem worden, en nu hebben we grote ruzie terwijl ik dat niet wil.. Hoe kan ik die gekke hormonen in bedwang houden?
Dat met die hormonen, dat gaat niet lukken, helaas. Onder bedwang houden is 1 ding, maar het komt er toch wel ergens weer een keer uit... Wat ik niet zo heel goed bgrijp is waar nou het probleem zit (is het probleem dat hij je niet kan brengen??), en waarom je weer naar je ouders gaat (of wonen jullie nog niet samen??)?? Je kunt toch ook van huis uit trouwens door de nacht voor je huwelijksdag bij je ouders te gaan slapen??
Ik heb je andere verhaal ook helemaal gelezen, en vind het fijn om te horen dat je weer terug gaat naar je ouders! Het gaat dus mischien toch weer wat beter. Ook fijn dat je dan weer een beetje je eigen ding kan doen, vriendinnen kan afspreken en je zusjes natuurlijk. Meis ik wens je een super mooie bruiloft toe en met een (mischien) heeeeel leuk feest! En een nog mooiere verdere zwangerschap met veel steun en liefde van je ouders, want dat is wat je nodig hebt! xxx Marijke
heb ook je andere topic gevolgd en ben ook blij dat je weer terug kan bij je ouders, hoop dat alles op z'n pootjes terecht komt en je een mooie dag gaat krijgen! veel succes
uhm ja kben boos omdat hij weet dat ik vandaag weer wegga e dattie dan niet effe de moeite neemt om me te brengen.. ik was er thuis uitgegooid omdat me ma boos was dat ik zwangr was.. Mja das nu allemaal wel soort vn goed. En mijn schoonouders hebben liever dat ik thuis blijf tot ik getrouwd ben..
heel fijn om te horen dat je toch weer naar huis gaat en bij je ouders blijft tot na je toruwen. Heel veel succes
Hoi Batchie, Fijn dat het allemaal weer wat beter gaat. Ben het wel met je eens dat ie je wel even naar huis had kunnen brengen. Het is ook niet niks van het één naar het ander en gezien je situatie begrijpelijk dat je daar boos van word hoor. Sterkte en een fijne trouwdag toegewenst. Liefs Nies
nou meid, ik heb dat andere topc ook zo half half gelezen! Gelukkig gaat het nu weer een beetje,.. ik ben zelf ook 21 en ik snap er geen *%$%^$@#&* van dat je ouders je op straat gegooid hebben, maar buiten dat... Doe een beetje rustig aan en maak je niet te gek!{lekker makkelijk gezegd!}
Dan gaat je vriend maar later naar zn neef zou ik zeggen maar goed.... succes verder en hoop dat het snel goed komt!!!
komt het toch weer een beetje goed en hoe zit het nu met het trouwfeest dan? succes iig.. u weet me te vinden inmiddels
Gelukkig dat het toch weer een beetje is goedgekomen... ik hoop dat je ondanks alles toch nog een leuke trouwdag zal hebben.
Het gaat in ieder geval weer de goede kant op... Hopelijk kan je ook een beetje genieten van je zwangerschap Liefs An
trouwerij gaat nie meer door denk ik, me vriend heeft gister heel lang met zijn schoonzus gesproken en zij heeft het hem uit zijn hoofd gepraat.. Dat mens ik ken haar niet eens goed, maar ki heb al van meerdere mensen gehoord dat ze echt vervelend is en dat ze er echt voor kan zorgen dat relaties kapot gaan :s en ik denk dat ze nu lekker bezig is met de mijne..
sorry maar als hij echt van jou houdt en voor jou en jullie kindje gaat, kan niemand maar dan ook niemand het uit zijn hoofd praten! Dan is het wel een slappe zak! En wat moet je met een slappe zak? helemaal niks! dan kan je het net zo goed alleen doen! Sorry kom fel uit de hoek, maar laat niet zo met je sollen hoor! groetjes
Ahc, batchie wat ontzettend naar allemaal (heb ook je andere topic gelezen)... Denk je net dat alles op zijn pootjes terecht komt, krijg je dit weer.... Ik denk niet dat ik goed advies kan geven maar ik heb wel een vraagje: wat wil jijzelf?
vind het ook heel moeilijk om advies te geven(heb ik ook al geprobeerd in je vorige topic) maar ik snap niet dat er zoveel mensen zich met jullie bemoeien...
Ik ging er helemaal van uit dat we gingen trouwen. DSat was zondag allemaal besproken tussen onze ouders en ons. En nu komt zij zeggen van ja het is niet goed om te trouwen nu je zwanger bent (op zn Hindoestaans) want je verenigt 3 zielen ipv 2 zielen met elkaar. En mijn vriend vind zijn schoonzus helemaal geweldig, ze is geleerd enzo. En hij wil absoluut niet dat er iets gebeurd met de baby. Vandaar dat hij nu nogal beinvloedbaar is. Dus gisternacht zei ik tegen hem van ja maar als de Pandit (priester) zegt dat het wel mag, dan wie is zij dan om te zeggen dat het nite mag. Maar zij heeft dus tegen hem gezegd dat als je een pandit 100 euro geeft dat hij alles zegt wat je wilt.. En das normaal wel zo.. Mja hijs nu aan het werk en ik ben nog hier bij hem thuis.. Ga zo weg.. Was gister nl supermoe, niemand kon me wakker maken zelfs water oever me heen gooien hielp niet
uhm, beetje gek dat zo'n priester zo beinvloedbaar is door geld... jullie krijgen een kindje, dus jullie zijn met zijn tweeen verbonden in één ziel en dat is jullie kindje, iets mooiers bestaat er niet en een grotere verbintenis bestaat er ook niet, welke priester uit welk geloof jullie dan ook zal trouwen.. misschien kun je dat tegen je vriend zeggen...