Hallo, ik ben op zoek naar Zootjes in de maat M. Ik heb een stel op een plaatje zien staan en die vind ik helemaal geweldig...maar ik kan die dus nergens vinden in maat M. Heeft iemand een idee welke kleur naam deze hebben? Het gaat om de zootjes die helemaal rechts bovenin staan. Het zijn bruine met een cirkel met oranje stiksels. Help...
Hoi greetje82, ik heb deze idd ook gezien maar dat zijn de suede. Volgens mij zijn diegene die rechts bovenin staan geen suede slofjes...dacht ik tenminste
Ik weet het niet 100 procent zeker maar volgens mij zijn die lichtbruine er alleen in suede. De donkerbruine onderaan op je foto heb ik wel in gewoon leer gezien. Succes!
Heb t ff nagevaagd via een mailtje naar de zootjes-mensen. Het is de piggy roets suede...dus die ga ik snel maar eens bestellen!
nou dat zijn de gewone bruine..die ik wilde zijn lichter van kleur..beetje afgeschaafd leer lijkt het wel...
Volgens mij zijn ze daar allemaal op. Wacht even ik heb volgens mij nog een link... Ga ik ze meteen zelf bestellen..http://www.kiddybizz.nl/winkel/N_frame. ... rt_16.html succes ermee!