Ik wist dat ook nooit dat je zoveel niet mocht eten of waar je op moet letten etc. Ik zal vanmiddag even de gynaecoloog bellen. Heb vanmorgen heel lichte bloed verlies gehad. Ik zal vanmiddag even op letten of het erger is geworden dan kan ik de gynaecoloog bellen. Ben benieuwd wat ze dan verder gaan doen.
bij de link van Marnat staat ook als je zwanger bent en niet als je zwanger wilt worden. stel je voor dat het nog heel lang gaat duren voordat het raak is, dat is toch bijna niet te doen om overal rekening mee te houden en de eerste weken heb je sowieso nog geen bloedband. ik heb een tijdje de pillen van de Etos geslikt en ik ben ook 2x zwanger geweest maar 2x MA. nu las ik dat in de pillen van de Etos een goedje zit wat niet goed is voor het vruchtje dus ik durf het niet meer te slikken. ik slik nu de vitamines van de Kruidvat. misschien lees ik erover heen maar ik kan nergens vinden dat groene thee slecht is ik vind groene thee met citroen van Pickwick heerlijk maar als ik ooit weer zwanger mag raken is dit wel handig om te weten
Dat je pas 20 bent wil daar helaas niks over zeggen. Ik ken een meid van hier die ook pas 22 was ( ongeveer) toen ze stopte met de pil. En ze kwamen erachter dat ze in vervroegde overgang bezig was. Nu heeft ze gelukkig na vele behandelingen eindelijk een dochtertje gekregen deze maand.
Daar heb je gelijk in, het zegt tegenwoordig helemaal niets meer. Mijn vriend denkt dat het een innesteling bloeding is, hij wil dus ook nog een dag wachten met de gynaecoloog bellen... hahaha
Tutie@ Je moet er wat voor over hebben , als je zwanger wild worden. En ja er staat als je zwanger bent. Maar het geld ook voor zwanger willen worden. Lobbi@ Cevelaat en salami , mag niet van wege mogelijke bacterie.
Gek genoeg kan ik die lichte bloeding ook geen menstruatie noemen eigenlijk. Misschien heel onsmakelijk om even te zeggen, maar als ik ga plassen dan is er ook geen bloed, wat normaal gesproken wel is, snap je? Het is gewoon heel verwarrend en vol raadsels. Waarom is het in lichte mate terwijl ik tegen mijn menstruatie aan zit? Waarom nog steeds veel slijm verlies? Waarom, waarom waarom waarom waarom.....