Ik had vannacht ontzettende jeuk van onderen. Ik had geen idee waarvan het kwam maar vanmorgen onder de douche zag ik wat blauw/paarse draadjes op de washand. Stukjes van de inwendige hechtingen dus. Die zijn blijkbaar naar buiten gegroeid (had ik vorige keer ook maar toen heeft de vk ze eruit genipt) en vallen er nu uit. Kan dat kwaad? Of valt dat er gewoon vanzelf allemaal uit en is het dan genezen?
Heb ik ook gehad met 1 hechtinkje en ik denk niet dat het kwaad kan. Als het goed is het allemaal al genezen daarbeneden. En als je het niet vertrouwt, kan je altijd bellen en aan je VK (of gyn) vragen.
Had ik ook. Met 4 weken had ik een nagesprek bij de vk staan, die heeft even gekeken, maar zag niks geks verder. De huid was rustig. Het lichaam werkte het er netjes uit. Met 5 weken was het ook verdwenen.
Bij kwamen er ook steeds deeltjes vanzelf uit, geen probleem. De gyn heeft met een week of 4 de rest verwijderd, want ze zaten toch allemaal al los dus hij kon ze er zo uittrekken.
Ok fijn, bedankt voor jullie antwoorden! Ik moet over 2 weken op nacontrole dus dan vraag ik of de verloskundige nog even kijkt.
Hie rook ongeveer 6 weken na de bevalling gehad. Dan lossen de inwendige hechtingen op, en komen er dus stukjes uit. Heeft wel een week of 2 geduurd denk ik.
Haha ik dacht na 1 jaar en 10 maand???? Maar daarna zag ik in lichtrose staan dat je een meisje hebt gekregen onlangs hahaha.
De hectingen vallen er gewoon uit omdat het is genezen. Ik zette de douchekop op mijn onderkantje en toen kwamen ook die paars/blauwe draadjes langs drijven. Haha.