verkleuring rond de navel?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Salima, 17 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Salima

Salima Actief lid

17 aug 2008
    145
    1
    18
    Vrouw
    Hoi ladies,

ik had een vraagje. Het viel mij deze week opeens op dat de huid rondom mijn navel (in een een cirkel van zeg maar 8/10 cm) goen/blauwachtig geworden is. het lijkt ook steeds donkerder en groter te worden. Is dit normaal? Mijn placenta ligt boven aan de voorzijde dus ik dacht misschien dat het daar iets mee te maken zou kunnen hebben? Of doordat mijn onderhuid gewoon uitrekt? de baby voel ik wel gewoone elke dag bewegen..
    Heeft iemand dit ook of maak ik me terecht zorgen?

groetjes

2. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

ik heb het ook, dus voor zover "normaal" :D
    wat het precies is, geen idee. Ik maak me er geen zorgen over.

3. koala28

koala28 Niet meer actief

Ik heb het ook en het wordt ook steeds donkerder. Ik maak me er ook geen zorgen om. Ga ervan uit dat het normaal is.

4. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Ja heb ik ook altijd, en ook een duidelijke zwangerschapsstreep, heb jij die ook?

5. Boordevol

Boordevol VIP lid

26 jun 2009
    6.170
    4.321
    113
    Mijne is niet blauw/groenig maar wel donkerder geworden (de huid om de navel heen). Vind het geen gezicht maar ach, zolang de straie maar wegblijft. Dat lijkt me erger. De zwangerschapsstreep heb ik ook heel duidelijk.

6. Muizzy

Muizzy Lid

26 mrt 2009
    52
    0
    0
    Brabant
    Ik heb het ook. Ik ga er vanuit dat het door de oprekkende huid komt:)

7. Salima

Salima Actief lid

17 aug 2008
    145
    1
    18
    Vrouw
    dank je wel voor jullie reacties, Fijn om te horen dat ik niet de enige ben! ga er dan ook maar vanuit dat het normaal is. heb trouwens ook eenhele duidelijke zwangerschapsstreep. En inderdaad liever een gekke kleur om je navel dan striae! (die heb ik niet, even afkloppen!!)

8. Saskia1982

Saskia1982 Fanatiek lid

28 aug 2008
    1.902
    0
    0
    Brielle
    Hier ook hoor, dacht eerst nog dat het een blauwe plek was maar dat is alweer een aantal weken terug ;)

Deel Deze Pagina