Hoi ladies, ik had een vraagje. Het viel mij deze week opeens op dat de huid rondom mijn navel (in een een cirkel van zeg maar 8/10 cm) goen/blauwachtig geworden is. het lijkt ook steeds donkerder en groter te worden. Is dit normaal? Mijn placenta ligt boven aan de voorzijde dus ik dacht misschien dat het daar iets mee te maken zou kunnen hebben? Of doordat mijn onderhuid gewoon uitrekt? de baby voel ik wel gewoone elke dag bewegen.. Heeft iemand dit ook of maak ik me terecht zorgen? groetjes
ik heb het ook, dus voor zover "normaal" wat het precies is, geen idee. Ik maak me er geen zorgen over.
Ik heb het ook en het wordt ook steeds donkerder. Ik maak me er ook geen zorgen om. Ga ervan uit dat het normaal is.
Mijne is niet blauw/groenig maar wel donkerder geworden (de huid om de navel heen). Vind het geen gezicht maar ach, zolang de straie maar wegblijft. Dat lijkt me erger. De zwangerschapsstreep heb ik ook heel duidelijk.
dank je wel voor jullie reacties, Fijn om te horen dat ik niet de enige ben! ga er dan ook maar vanuit dat het normaal is. heb trouwens ook eenhele duidelijke zwangerschapsstreep. En inderdaad liever een gekke kleur om je navel dan striae! (die heb ik niet, even afkloppen!!)