verkleuring tepels

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Miekje87, 16 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miekje87

Miekje87 Bekend lid

22 mrt 2015
    682
    155
    43
    Hallo lieve meiden!
    Allereerst proficiat allemaal met jullie zwangerschap!:)

Ik wist eigenlijk al vrij snel na de bevruchting dat ik zwanger was, doordat mijn tepels (dus niet het tepelhof) verkleurden bij aanraking. Het verkleurt naar een donkerdere tint roze. Dit gebeurt vooral als ik ze aan raak, als ze stijf zijn dus. Dan zie je ook de bobbeltjes duidelijker. Soms zie ik ook een witte verkleuring in het midden van de tepels. Herkent iemand dit? Ik vind het zoiets mafs. Ze zijn ook gevoelig (borsten ook wat voller) maar niet pijnlijk of jeukerig.

2. Lisa1987

Lisa1987 Fanatiek lid

11 sep 2013
    1.845
    183
    63
    Vrouw
    Ik herken het verkleuren maar bij mij werden ze pas donkerder rond een week of 14 ofzo. Ze werden ook gevoeliger, je hoefde er alleen maar langs af te komen en dan voelde ik het al :p

3. Miekje87

Miekje87 Bekend lid

22 mrt 2015
    682
    155
    43
    Lisa thnx voor je reactie! Weet je nog wanneer ze begonnen met verkleuren? Of begon het ook daadwerkelijk toen pas? Vind dit ook vrij vroeg maargoed het lijkt me enigszins wel een goed teken dat ze zich al klaarmaken voor de kleine :D. Het gaat ook geleidelijk, eerst een tepel, daarna allebei, eerst alleen bij aanraking en nu soms ook vanzelf al. Bij mijn mk had ik dit niet dus hopelijk is dit een teken dat het goed zit.

4. Lisa1987

Lisa1987 Fanatiek lid

11 sep 2013
    1.845
    183
    63
    Vrouw
    Het verkleuren begon misschien wel iets eerder... ging stukje bij beetje zit ik te denken. tepelhof werd ook stukje bij beetje groter... zag er zo stom uit :p
    gevoelig waren ze heel snel al :)
    bij mijn miskraam had ik dit ook niet, toen bleven ze gewoon zoals ze waren, werden ook niet groter ofzo.

5. Miekje87

Miekje87 Bekend lid

22 mrt 2015
    682
    155
    43
    Ja bij mij gaat het ook geleidelijk! Je stelt me wel een beetje gerust dat jij het bij de mk ook niet aan je borsten merkte! Hoop zo dat het deze keer goed gaat, het voelt heel anders dus positief denken:)

Deel Deze Pagina