Ik ben sowieso bekend met veel hoofdpijn maar de afgelopen weken echt helemaal niet gehad. Tot een paar dagen geleden, nu komt het in volle glorie terug. Kan dit door de hormonen komen?
Bij mij stond er een nekwervel scheef. Waarschijnlijk door de hormonen. Ik had wel hoofdpijn die optrok uit mijn nek. Nu met fysio eindelijk redelijk hoofdpijnvrij.
Ja en ik wil je niet ontmoedigen, maar mijn vorige zwangerschap heeft het weken geduurd. Nu kreeg ik er ook al weer last van, dezelfde vreselijke pijn waar echt niks tegen te beginnen is. Ik probeer veel te rusten en weinig naar schermen te kijken. Dit lijkt te werken, maar ik weet niet of dit voor jou ook mogelijk is of helpt.
Oké ben benieuwd dan. Vannacht was het zo erg dat ik er niet eens van kon slapen. Heb toen maar paracetamol ingenomen. Dat mag wel toch?
Ik heb het ook af en toe. Dan zeurt het de hele dag door. Kan idd door hormonen komen. Paracetamol mag je idd wel nemen. Hopelijk helpt dit.
Ik heb ook behoorlijk hoofdpijn gehad de eerste weken. En laatst ook weer 2 weken. Mocht van de vk 4x per dag 2 paracetamols nemen van 500
Hier ook een zwangere met hoofdpijn, ik probeer zoveel mogelijk te drinken en te rusten. Als het echt niet gaat neem ik een paracetamol.