Hoi dames. Ik ben ruim 6 weken zwanger en ben s avonds als ik naar bed wil, misselijk. Ik word dus als ik moe begin te worden misselijk. Wie herkent dit?
Had ik in het begin ook! En ik was heeeeeel veel moe haha,maar zodra ik toe kon geven aan de vermoeidheid zakte de misselijkheid ook wat af. Dus ik lag vroeg in bed in het begin van de zwangerschap haha. Gelukkig was het toen hartje winter dus vroeg donker en dan is het toch al stiekem heerlijk om in bed te liggen haha
Dat had ik bij de zwangerschap van Aiden. Ik moest dan ook echt gaan liggen, want negeerde ik de moeheid, dan werd ik steeds misselijker.
Hier ook! Lig regelmatig al voor 21uur op bed, want op de bank wordt ik met de minuut beroerder! Helaas slaapt m'n zoontje tussen de middag echt niet meer.. was wel heel fijn geweest.
Ik heb er ook last van...vorige maand helemaal niet moe en misselijk en gewoon ongesteld geworden maar deze laatste paar dagen/week zo moe en misselijk...hoofdpijn en chagrijnig...over 4 dagen kan ik testen...dus hopelijk is het goed nieuws !