verkleving na curettage

Discussion in 'Zwanger worden' started by Beyzam, May 9, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Beyzam

Beyzam Actief lid

May 9, 2016
    312
    139
    43
    den bosch
    Dag dames,

ik ben nieuw hier. ik lees wel al jaren mee.
    Mijn verhaal: Ik heb een dochter van bijna 4 jaar. wij zijn sinds november 2015 aan het proberen voor een tweede kindje. Ik was zwanger in januari. Op 3 maart een curettage gehad omdat het hartje gestopt was met groeien. Voor de curettage had ik weeën opwekker gekregen maar die hebben totaal geen bloedverlies of iets anders bij mij opgewekt.
    Ik heb na de curettage op 4 april een hele kleine bloeding gehad met extreme buikpijn. Ik dacht dit is mijn menstruatie. maar bloedverlies was maar minimaal en alleen bij het afvegen en in de middag had ik niets meer. een maand later nog geen menstruatie en ben bij de gynaecoloog geweest die zag eitjes rijpen en bms was wel erg dun 3.5mm. was vorige keer trouwens ook. maar niet ongesteld geworden. een kuur Primout gekregen. zondag precies hetzelfde. extreme buikpijn rugpijn pijn in mijn liezen en super weinig bloedverlies. ik heb vanmiddag een telefonische afspraak met de arts. ik ben bang dat ik verkleving heb. menstruatie komt niet echt door. Meer mensen hier ervaring mee? ik ben echt mentaal helemaal kapot! alsof een curettage niet erg genoeg is heb ik dit weer.

2. zonnetje2015

zonnetje2015 VIP lid

Sep 13, 2014
    9,446
    4,241
    113
    Hoi wat zegt je gyn ervan? Laat bij verdenking Vsn Asherman je doorverwijzen naar een bekwaam arts bijv in t spaarne zkh of naar Gent. Ik wordt vrijdag geopereerd om oa littekenweefsel en kleine verklevingen weg te halen in Gent. In Nederland zien ze nuet echt een probleem dus eens zien wat Gent ervan zegt.

3. Beyzam

Beyzam Actief lid

May 9, 2016
    312
    139
    43
    den bosch
    hey, ik heb vanmiddag een bel afspraak en ga dit gelijk aan haar doorgeven. ik vind dit niet normaal. ik kroop gister gewoon over de grond van de pijn en alleen 1 maal bloed bij afvegen vind ik toch wel raar. vooral na een kuur Primolut. Hebben ze bij jou een kijkoperatie gedaan? hoe kunnen zij zo iets zien? ik heb op internet al veel gelezen over het kliniek in Hoofddorp. ik ga hiervoor ook een verwijzing voor vragen

4. zonnetje2015

zonnetje2015 VIP lid

Sep 13, 2014
    9,446
    4,241
    113
    Met een hysteroscopie ( kijkonderzoek) wordt asherman vastgesteld. Een echo alleen is niet voldoende. Heb meerdere hysteroscopieen gehad allemasl onder narcose masr dit had een reden. Normaal doen ze dit poliklinisch.

5. Beyzam

Beyzam Actief lid

May 9, 2016
    312
    139
    43
    den bosch
    Ik ben niet gebeld. Ik ga morgen naar de huisarts om een doorverwijzing te vragen voor het spaarne ziekenhuis. Ik heb het gevoel dat de gynaecoloog mij niet serieus neemt. Ga een onderzoek in het spaarne ziekenhuis aanvragen.

Share This Page