Zwanger of buikgriep

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Anne91, 9 mei 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anne91

Anne91 Nieuw lid

9 mei 2016
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi iedereen

Ik zal even bij het begin beginnen.
    Ik heb een week geleden om bloed moeten afnemen in het zien huis om te kijken voor me eiersprong dinsdags werd ik gebeld en zeiden ze dat ze maandags konden zien dat ik een eiersprong al heb gehad (niet maandag die eiersprong heb gehad maar eerder). Nu heb ik voor de gein afgelopen zaterdag een ovuluatie test gedaan deze was nog positief. Nu heb ik van ochtend weer een ovuluatie test gedaan deze was ook nog positief. Sins afgelopen vrijdag heb ik hele erge buik steken/krampen misselijkheid en menstruatie gevoel. Ik moet vandaag nog 5 a 6 dagen wachten tot me menstruatie zou beginnen.

Ik vind dit allemaal heel erg raar en de mensen om me heen ook.

Zou dit de buikgriep zijn of misschien dat het toch sowieso is maar dat ik te snel een zwangerschap test heb gedaan?

2. Bertje123

Bertje123 Bekend lid

15 nov 2015
    860
    1
    16
    NULL
    NULL
    Ik begrijp het niet. Je zegt dat je een ovulatietest hebt gedaan 2 x die positief was (je bedoelt neem ik aan dat de test streep net zo donker, danwel donkerder was dan de controle streep?) anders was hij gewoon negatief.
    En nu zeg je dat je te vroeg een zwangerschapstest hebt gedaan?.

Als je je eisprong eerder dan maandag hebt gehad, bijv zondag of zaterdag, zit je nu pas op 8 of 9 dpo. Met een kv zou je eventueel nu pas een heel licht streepje kunnen zien. Eerder was hij dan toch echt nog negatief.
    Ben benieuwd of je zwanger bent. Kwaaltjes kunnen komen door progesteron, hcg of inderdaad een griepje.

3. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    Afwachten en testen zal de enige oplossing zijn vrees ik! Succes!

Deel Deze Pagina