lieve MMMeisjes, ik kwam vorige maand een link tegen naar het dagboek van een stel dat in de MMM zat; ICSI. Cystic FIBROSIS, mannelijke onvruchtbaarheid en onze kinderwens ik heb het helemaal gelezen, beginnend bij dagboek ICSI otto (eerste ICSI) en ik vind het ontzettend hartverwarmend, ontroerend, mooi en humoristisch geschreven. gewoonweg een prachtige site die ik met jullie wilde delen (met toestemming van kata zelf!) waarschuwing: jankgevaar is denkbaar. maar: niet alleen van verdriet, ook van geluk. liefs klingel
Hey Klingel, Ik had hem idd ook al gelezen, een poosje terug! Heftig verhaal he?!?! Heb ook heel wat afgejankt! Lief dat je het even komt plaatsen! Liefs
Ik had die inderdaad ook een hele tijd geleden al gelezen. Echt heel heel mooi geschreven (en tranen inderdaad)
Jaaaaaaa...toen dat kindje te vroeg geboren werd...had niet gewoon tranen in mijn ogen, nee echt, ze biggelden over mijn wangen en had echt uithalen! Hoe zielig! Heel vaak hoor je dat iemand zoiets uit gaat geven...ben benieuwd of ze dat ook heeft gedaan/gaat doen.
ze heeft wel columns gehad in de freya, maar ze zou met haar schrijftalent zo ergens terecht kunnen denk ik. vind t ook een mooi verhaal van liefde, hoop, verdriet, doorzetten (geloof) enz... huil ik moest ook zo janken, weet het nog een beetje aan dat ik zwanger zou kunnen zijn (wat ook zo bleek, even) maar ik jank er nog steeds om nu x