Hoi ladies, vandaag ongesteld. Enige fijne is is dat dat dus bijna op het uur nauwkeurig is. Precies 2 weken nadat ik dacht mijn eisprong te voelen (ook al zeggen veel mensen dat je de laatste groeispeurt voelt). Nu even afwachten of de hoeveelheid etc weer eens normaal ouderwets is en ik niet morgen al weer klaar ben. Huismusje en Hannah Zooo klote. We wachten maar weer af dus! Ik heb volgende week belafspraak. Hopelijk hoor ik dan ook wanneer de 2de laproscopie is. Ze zeiden eerst januari maar mag pas 9jan bellen (ze waren me vergeten...) voor nu dus positief. Een eisprong, normale opbouw slijmvlies en weer eens een duidelijke meetbare lh piek gehad ipv 3 per maand haha. Nu ook die reuze cyste nog weg en dan er tegen aan....?!?!
Hoi meiden, eerste uitslagen uit het zkh waren top en word 10-2 geopereerd. Maar voel me gespannen. Na mijn operatie aan bbz heb ik zoveeeeeeel pijn gehad aan mijn rechterribben. Dus na paar weken hebben ze een CT-scan gemaakt maar daar was niets bijzonders op te zien. Ik kon t niet begrijpen want de pijn was hels. Ten tijden Vd operatie moet ik de chlamydia al gehad hebben. En nu las ik dat de infectie door de operatie op kan stijgen naar bv je lever en kan leiden tot verklevingen. Ik weet het bijna zeker dit moet het geweest zijn.... De arts heeft beloofd dit te bekijken tijdens de laproscopie. Zelf is hij niet bang voor verklevingen want alles zag er rustig uit in juni. Maar ik heb nog steeds die pijn.... Hij zei als we die verklevingen vinden tussen je lever en je middenrif kunnen we die niet weghalen is te riskant. Maar moet ik hier dan heel mijn leven mee rond blijven lopen? Heeft iemand hier ervaring in? En is dit niet een fout vh zkh? Ze opereren me aan een bbz ik kom weken later terug met vreselijke pijnen aan mijn rechter ribben en niemand herkent dit? Zij hebben nooit getest op chlamydia. Ben ik zelf bij de huisarts achter gekomen. Hadden zij dit niet moeten herkennen als n mogelijke opstijging van een infectie?
He Truus wat vervelend dat je zoveel pijn hebt (gehad)! Bedoel je dat je denkt dat je tijdens de operatie een zogenaamd Fitz Hugh Curtis syndroom hebt ontwikkeld? Er is volgens mij wel even tijd voor nodig voor er verklevingen (waar dan ook) ontstaan. Maar ik vind het wel raar dat er niet standaard na de bbz op chlamydia is getest, temeer omdat dat de meest voorkomende oorzaak is van een bbz! Ik zou proberen me er niet te druk om te maken tot aan de operatie. Misschien (en hopelijk!) valt het mee en zijn deze verklevingen er bij de lever niet. Maar ik weet, proberen ergens niet aan te denken is makkelijker gezegd dan gedaan! Ik zou, evt na de operatie, bij de arts je twijfel en onvrede over hoe er eerder gehandeld is kenbaar maken. Als je na dit gesprek nog steeds met dingen zit kan je dit neerleggen bij de klachtencommissie van het ziekenhuis. Als je geen vertrouwen meer hebt in de arts kan je je laten doorverwijzen naar een andere arts of ziekenhuis. Echt heel vervelend voor je Truus. Ik hoop op een goede afloop van de operatie en natuurlijk snel een klein wondertje op de goede plek! Ik heb gehoord van de gyn dat ik zelf nog 6 maanden mag proberen zwanger te worden, en als dit niet gelukt krijg ik dan de laparoscopie. Net ovulatie gehad, dus nu op het wachtbankje... Truus, heel veel sterkte en hou me op de hoogte!