Hallo meiden, Het duurt nog wel even maar ben benieuwd of er meiden zijn die ook dit najaar starten met ivf of icsi. Ikzelf ben OOK,30 jaar en trotse mama van een zoontje. Vorige week vrijdag heb ik van mijn fert kliniek toestemming gekregen om voor een volbloed brusje te starten. Zoals mijn cyclus nu loopt zal ik 16 oktober de eerste spuit mogen gaan zetten. Ik hoop dat we hier een leuk clubje kunnen opzetten Gezellig kunnen babbelen en elkaar steunen.
Tadaaaa...hier ben ik!! Wij starten in sept weer met iui-d! Onze jongste is hierdoor vorig jaar geboren Onze oudste komt uit China En we hebben drie ICSI s achter de rug jaren geleden.. Ik ben 34 jaar, over een paar maandjes 35 jaar. Wij hebben een ontzettende grote diepe wens voor nog een kindje...wie weet mag dit wonder ons nogmaals overkomen Ik babbel dus gezellig mee
Wat gezellig ben ik tenminste niet meer alleen hihi En allebei via donorzaad ook wel erg leuk en toevallig
Hier waarschijnlijk ook weer in sept beginnen. Ben 24jr en vriend bijna 31. Zoals in mijn onderschrift staat bijna 7jr bezig voor een kleintje. Meerdere iui's, beide geopereerd zonder resultaat, meerde afgelaste icsi pogingen en 1 icsi poging waar maar 1 eicel is gevonden en niet is bevrucht mogen wij dan eindelijk in sept weer verder gaan. Gyn wilde dat mijn eierstokken rust kregen. Wij zijn beide verminderd vruchtbaar.
Nope je bent hier niet meer in je uppie! Fijn dat het er is he, die donorbanken.. @pippeke, leuk is het niet en het is vaak een zware weg, maar hij is er gelukkig! Je hebt nog kansen.. @kiekies: operatie aan je eierstokken gehad omdat ze nu tot rust moeten komen? Of is dat mbt puncties Ook hier beiden een ' mankementje' , slecht en weinig en misvormt zaad, en ik heb Hashimoto..zwnager worden gaat altijd wel *klopt dit direct af* alleen dan zwanger blijven..... Laatste keer was ik goed ingesteld op de medicatie, hoop dat nu ook te zijn en blijven. Gaan jullie alvast wat vitamines slikken van tevoren?
Welkom meiden, helaas dat jullie je hierbij moeten voegen. Kiekies waar zijn jullie in behandeling als ik vragen mag? Pippeke ben benieuwd waar jullie mee mogen gaan starten. Hier in de MMM geraakt met mijn ex aangezien hij geen zaadcellen had. Van mijn zoontje was ik de eerste iui-d zwanger. Maar van een 2e lukte niet in 2011 waarschijnlijk door de stress thuis. Mijn fert arts wilde toch direct starten met icsi-d en geen iui-d meer doen. Twoboys ja ga binnenkort beginnen met vitaminen
Had t net even nagevraagd in een topic, maar ik heb Hashimoto en slik Euthyrox 137, moet dus even oppassen met wat ik gebruik. Las dat de schildklier in de war kan raken, en dat kan ik niet gebruiken ...
Voelt als best een stap om van het "zwanger worden" forum naar de MMM te gaan. Deze week hebben wij te horen gekregen dat de kwaliteit van ML zaad goed is, maar de kwantiteit niet. Advies uroloog:IUI Dat kwam bij mij hard binnen. Je hoopt op een natuurlijke manier zwanger te worden en nu zal het toch een stuk plastischer worden. Natuurlijk ook "blij" dat het niet uitgesloten is en we gelijk de IUI in kunnen. Herkennen jullie dit? We gaan maandag 2 weken op vakantie. Perfecte timing! Daarna afspraak gyn. ( heb al meerdere onderzoeken gehad en alles verder oké) het lijkt me prettig om met lotgenoten te "praten"
Anja ik snap je reactie meid maar vind iui nog niet zo radicaal Ik hoop iig dat jullie na jullie vakantie snel zwanger mogen worden. EN misschien met een wonder thuiskomen
IUI is pas t begin, maar toch. Weet ook niet goed wat ik kan verwachten. Wie weet zorgt de ontspanning op de Canarische eilanden voor een wonder! 😄
Twoboys, ik heb vorig jaar augustus een leo gehad. Normaal gesproken hoort je hormoonhuishouding dan te veranderen en het beeld van pcos te verminder maar bij mij dus niet Daarna een icsi gehad, en een afgebroken poging. Sinds januari al verplichte rust. Ook, ik ben onder behandeling bij het rode kruis ziekenhuis. Zij werken samen met het lumc. Ene kant wel fijn dat ze direct willen beginnen met icsi. Want het d zaad zal misschien ook maar beperkt beschikbaar zijn. Zo word er niets onnodig verspilt. Anja, hoop dat de vakantie je goed zal doen. Bij iui is het idd wat meer gepland allemaal maar niets van de iui doet zeer. Dus dat scheelt denk ik weer
Dat is idd een fijne bijkomstigheid( geen pijn bij IUI)Ik lees in je banner dat jullie al 7 jaar bezig zijn. Dan mag ik niets zeggen met 10 maanden. Respect!
Hallo allemaal, Mag ik me hierbij voegen? Ik merkte vaak dat ik niet echt ergens tussen pas met mn vele iui s. Nu begonnen met mn laatste iui en dan in augustus starten met ivf! Vind het best spannend allemaal! Vandaag heb ik bloed moeten prikken omdat er wat vocht in mn baarmoeder zat. Iemand dat ooit gehad? Geen zwangerschap in ieder geval, dus ik mocht nu gewoon verder met de laatste poging. Kiekies, 7 jaar al... jeetje twoboys 12 jaar bezig? Dat is een hele periode zeg.
Hoi Anna. Ik zag iui hij je staan en dacht ook, ooooh iui! Sorry. Maar elk slecht nieuws komt natuurlijk net zo hard aan. Ik schiet waarschijnlijk gelijk door naar ivf of icsi. En Dan heb ik ook nog pcos dus bij mij klopt het ook niet. Sorry maar ik Ben het nog steeds aan het verwerken. Tot nu toe nog Elke dag gehuilt eventjes. Weet het sinds dinsdag. Hoe doen jullie dat? Ook welkom morgaine. Xxx