Andere menstruatieklachten

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door Marvb, 19 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marvb

Marvb Fanatiek lid

17 dec 2012
    1.518
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zijn jullie klachten voor of tijdens de menstruatie ook anders? Ik wordt nu voor de 2de keer ongesteld, na mijn zwangerschap, en heb echt mega veel last van mijn rug:(. Ik zat me de hele dag al af te vragen hoe ik nou zo last van me rug kon hebben...... nou het antwoord had ik dus het eind van de middag uiteindelijk pfff, vorige keer was dat ook al zo (was ik ff vergeten, ben ook niet netjes regelmatig ofzo)

Hebben jullie ook andere (pijnlijkere) klachten? Die rugpijn weet ik dat t erbij kan horen, maar had ik nooit.... hoop stiekem dat het niet blijvend is:)

2. rijkie28

rijkie28 Actief lid

19 okt 2012
    130
    0
    0
    friesland
    ik heb ook last me rug en onderrug heel erg veel hoofdpijn een week van tevoren en pijnlijke spieren .

3. proudmommy2013

proudmommy2013 Niet meer actief

Heb nu hele week wat lichte krampjes. Vanavond laatste pil. Benieuwd wat ik ga krijgen

4. Theebeeb

Theebeeb Niet meer actief

Ik heb een heel zwaar gevoel van mijn onderkant. Een soort druk gevoel. Kan het moeilijk omschrijven. Maar kan bijv niet gaan winkelen want bij langdurig lopen word het echt vervelend. Net alsof er een steen aan mn baarmoeder hangt ofso ;-(
    Heb het nu eens geobserveerd maar het is iedere keer bij mijn ongesteldheid en dan voornamelijk de eerste paar dagen. Heel apart.

5. Marvb

Marvb Fanatiek lid

17 dec 2012
    1.518
    0
    0
    NULL
    NULL
    he gets.. Hoop toch wel dat zulke dingen dan weer weg trekken na een paar keer dan... had nooit zo heel veel last, op een enkele keer echt veel last van me buik. Maar om elke menstruatie zoveel rugklachten te hebben van te voren pff, kon wel janken af en toe.... en zoontje wordt er ook niet lichter op;):)

Deel Deze Pagina