Het ruikt nog meer naar onraad dan de de eerste keer dat ik je topic las Duur pakje kleren als ze het naar je had willen komen brengen koop dan gewoon wat in de winkel ...
ik zou zeggen heb een beetje genoeg van jouw gezeik je bekijkt het maar met je pakket. Maar er wordt niets meer opgestuurd of wat dan ook. Zeg gewoon dat je schoongenoeg van hebt.
Meis ik zou zeggen. negeren die mailtjes laat ze maar je weet nu dat je niks fout hebt gedaan. en dat ze je niks kunnen maken. ze zijn je nu alleen nog maar aan het treiteren
Nope ik ook niet. Jij hebt je poen, zij steekt die kleding maar lekker daar waar de zon nooit schijnt. Lekker negeren.
Nergens meer op reageren hoor! Ze probeert je op alle manieren op te lichten! Net zoals het dreigement dat ze wel langs komt, ze hoopte dat je het geld over zou maken. Tuurlijk ontvang je het pakketje niet meer, maar doordat je elke keer weer reageerd krijgt zij elke keer het vermoeden dat je uiteindelijk toe zult geven zodat ze het op allerlei manieren probeert. Niet meer reageren en een klacht indienen bij marktplaats!
Ik zou ook zeggen dat je van alles hebt geprobeert om tot een goede oplossing te komen en dat ze het ook niet meer hoeft op te sturen, die kans heeft ze nu gehad, had ze vorige week al moeten doen toen ze dat zei.
Ik heb niet alles gelezen maar dit is een grapje zeker.. pff wat een naar mens, lekker in d'r sop gaar laten koken hoor en niet meer op reageren.
Ik zou nog 1 mail sturen met daarin de mededeling dat je de kleertjes niet meer wilt, omdat zij van tevoren wist wat ze kocht. Verder moet je ook zeggen dat je nergens meer op zult reageren... Je hebt haar adres ook, dus goed bewaren! Heel veel succes hiermee...
je kan haar blokken bij hotmail, moet je even onder instellingen kijken, zou ook marktplaats op de hoogste stellen want dan krijgt ze een waarschuwing. zeg dat je niet meer wenst te mailen, dat ze heeft gekregen wat in de avd stond, kort en bondig houden oo en zeggen dat je marktplaats heb ingelicht dat houden ze wel op ( vaak ). dan blokkeren. xx