verkocht via mp, koper nu vervelend :(

Discussie in 'De lounge' gestart door Zonnebeertje, 18 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sientje

Sientje Fanatiek lid

4 mei 2005
    2.747
    0
    0
    Mama
    Is altijd een kwestie van vertrouwen, ik heb wel eens iets verkocht aan (dacht ik) armlastige mensen, tot ze het product met hun nieuwe Kia Jeep op kwamen halen...dan baal ik wel hoor, maar goed weer een leer voor de volgende keer denk ik dan...
    Maar ik heb ook al eens iets verkocht aan een alleenstaande mama, en naderhand een foto met product erop gekregen om aan te tonen hoe blij ze er mee waren (beetje gematst met de prijs:)) kijk en dat doet me dan toch heel goed!

2. Zonnebeertje

Zonnebeertje Fanatiek lid

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    het blijft toch altijd een gok, kopen en verkopen via MP, maar ik blijf wel blij dat het bestaat!

3. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.027
    1.851
    113
    Provincie Groningen
  4. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Het is al weer een tijdje terug dat ik hier schreef over de voetenzak. Het heeft een hoop voeten in de aarde gehad maar ik heb mijn geld inmiddels terug! Ze zou al weken 50 euro terug storten maar stelde het steeds uit. Toen ik vertelde dat mijn rechtsbijstandverzekering had gezegd dat ik aangifte moest doen krege ik ene mailtje dat ik hara nog 2 dagen de tijd moest geven. Na 2 dagen stond er inderdada geld op mijn rekening maar het was maar 40 euro ipv 50. Was al lang blij dat ik iets had teruggkregen en dacht ik bluf en stuur er nog ene mailtje achteraan. Krege ik ene mailtje dat als ik haar nu nog eens zou mailen ze mij zou gaan bedreigen enz enz. Heb haar gezegd dat me dat niet zo'n goed idee leek en ik in mijn recht stond en ik het geen stijl vond dat ze niet het volledige bedrag had overgemaakt. Ik denk dat ze dacht...makkelijk geld verdienen op deze manier want ik weet zeker dat ze de hele boel bedrogen had met elke keer weer een ander excuus. Jammergenoeg bete ik vast en liet ik niet los en kon ze niet ander sdan het geld terugstorten. Na mijn mail kreeg ik die 10 euro ook nagestort en heb verder niks meer van haar gehoord.

5. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

@ Twinkle star, gelukkig voor jou dat het goed is afgelopen.

6. brusje

brusje Fanatiek lid

26 dec 2008
    2.625
    241
    63
    heb je het ook gemeld op mp

7. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Ik heb nog wel even gekeken waar ik dat kon doen maar het forum wat ze eerst hadden kan ik nu niet meer vinden. Weet jij waar ik het kan melden?

8. draak86

draak86 VIP lid

7 mrt 2008
    5.427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    Nu van de week weer wat shirtjes en een rokje via MP gekocht. Geen problemen en ze zagen er goed uit (zoals beloofd) Had voor 5euro een shirt van Only, 5euro voor een ander shirtje en 10euro voor een rokje van Mango.

9. kimm1988

kimm1988 Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.125
    0
    0
    Enschede

persoonlijk zou ik niet meer gaan mailen en je erbij neer leggen... jij bent het kwijt en hun kunnen het gebruiken... en anders hebben hun ook gewoon pecht....

ze hebben je adres niet dus komen kunnen ze niet... ik zou er niet meer op reageren...

10. Zonnebeertje

Zonnebeertje Fanatiek lid

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    kim, het is al opgelost :)

Deel Deze Pagina