het 3e pakket wilde ik ook 20 euro voor hebben. Het zou dus 53 euro in totaal zijn dus (met wat korting voor meedere pakketten. ik heb al aangeboden om het 3e pakket voor 15,50 te versturen incl verzenden, maar dat wil ze niet. Ze wil nu ook de kleertjes niet meer die in maat 74 zijn (de advertentie was voor maat 74/80) en ze zegt dat het allemaal vies was (wat niet zo was, anders verkopp ik het niet).
Tsja, ik ken natuurlijk de rest van de mailwisseling niet en de advertentie niet, maar in 't mailtje dat je quote, staat dat ze interesse heeft in de pakketten (meervoud) en de dertien rompertjes. Dus ik zou er in elk geval van uit gegaan zijn dat ze meerdere pakketten plus het rompertjespakket bedoelde.. 't Is altijd balen, zo'n miscommunicatie!
Ik vind dit eerlijk gezegd ook geen redelijke oplossing Maxje. Ik zou minimaal de 2x verzendkosten terugstorten en dan nog iets voor de moeite. Anders zou ik daar als koper ook geen genoegen mee nemen. Jij hebt als verkoper je verantwoordelijkheid dat je heel duidelijk specificeert welk bedrag je waarvoor vraagt anders is het vragen om moeilijkheden natuurlijk. Succes met de verdere afwikkeling!
Tja ligt een beetje aan het derde pakket maar als dat niet heel spannend is qua waarde zal ik zeggen dat het miscommunicatie is en als zij de verzendkosten betaald dan stuur jij het derde pakket op.
ik ben duidleijk geweest in mijn prijs, 1 euro per kledingstuk. Daar had zij uit op kunnen maken dat ik dat 3e pakket over het hoofd heb gezien. Het is in mijn ogen een fout van beide. Dus het redelijkste zou zijn dat ze de resterende 15,50 betaald (ipv 20 euro en dan betaal ik mee in de verz. kosten) en ben je klaar.
Ik zou het derde pakket opsturen, en het zo laten. Want wat je nu zegt wordt het viermaal verzendkosten. Van heen en terug sturen. Zullen ze ook niet blij mee zijn.
inderdaad balen allemaal. Ik snap alleen niet als ik mail met dingen die ik verkoop zet ik er duidelijk bij dat het ...(bedrag).. voor dit en dat (de kledingstukken) =.. en als ze daarmee accoord gaan kan het geld overgemaakt worden. Wat misschien voor de volgende keer ook handig is, is misschien alle pakketen een nummer te geven. Dus bijv groot meidenpakket 40 delig (1) en zo bij alle pakketen. In ieder geval is zal het laatste pakket dan vragen aan haar of ze accoord gaat met de helft van de prijs dan of iets?
Het riekt wel een beetje naar oplichting moet ik zeggen... Ik hoor trouwens wel vaker verhalen van mensen die eerst heel gebrekkig en onduidelijk een mail sturen en niks snappen om vervolgens alles in jouw schoenen te schuiven dat je een fout hebt gemaakt en dan de rest gratis krijgen. Zij is misschien toch duidelijk geweest in haar eerste mail, maar jij in je tweede mail. Het lijkt nu wel haar doel dat je het totale bedrag terug stort en het daarmee is afgedaan, door nu dus ook over de kleding wat ze heeft ontvangen te zeuren, zodat zij een gratis pakket heeft.
Ik snap haar kant ook wel hoor, maar ik vind een euro per stuk gewoon heel redelijk, als ik dat 3e pakket ook nog opstuur zijn het 60 kledingstukken voor nog geen 40 euro. Dat is echt niet mijn bedoeling geweest
Als ik het zo leest staat het toch wel duidelijk in haar mail wat ze wou. Dus zou haar toch zoveel mogelijk tegemoet proberen te komen.
@Wonders2: Bedankt voor de tip!!!!! dat doe ik de volende keer! @Bloem82, dat is dus ook wat ik denk... Maar goed, ik heb ook een fout gemaakt, maar is niet de bedoeling dat het mij geld gaat kosten..
denk toch echt aan oplichting, dit krijg ik nu terug: nee gewoon die 40.00 ik moet nu ook de verzendkosten betalen. en dan wil ik eerst mijn geld terug voordat ik het terug stuur. ik moet het ook vooraf betalen, anders ben ik zo en mijn geld en mijn kleertjes kwijt en heb ik niks groetjes
Dan zou ik haar meerder opties bieden - terugsturen en geld terugstorten (maar dan moet jij dus ook de verzendkosten vergoeden - Het pakket alsnog voor inderdaad 15 euro inclusief verzenden opsturen - De boel laten zoals het is en het idd houden op miscommunicatie. Zo heb je haar schappelijke oplossingen geboden en is het aan haar wat ze ermee wil.
Ik heb haar idd die opties gegeven... Jopie: bedoel je van mijn kant of die van haar? Ik betaal altijd vooruit als ik iets koop op mp.
Maxje 1 ding: dat geld niet terug storten voor je je kleding terug hebt. Echt niet doen hoor, dat is echt oplichting. Ik snap de verwarring ergens wel, ze heeft het namelijk wel over pakketten dus meervoud. Maar als ze verder niet wil, alleen dat jij alles betaald dan houdt het in mijn ogen ook op. Ik zou haar de keuze geven om 1. Alles weer terug sturen (pas geld terug storten als je de kleding terug hebt) en de verzendkosten delen. En aangezien ze alles toch vies vond, lijkt dit mij best reeel. Of het tweede pakket zonder verzendkosten (dus op jouw kosten) verzenden voor 15/20. Ik vind het van beide kanten niet heel duidelijk. Jij had misschien even moeten vragen welke pakketten ze nou precies bedoelde. Maar haar mail vind ik ook niet duidelijk, vooral niet als uit jouw mailtjes blijkt dat het om 1 pakket en 1 pakket kleding rompers gaat.
wat een ellende zeg, tja wat kan je het beste doen?? Mischien dat je toch het derde pakker kan opsturen, maar dan gewoon niet volledig, haal je er gewoon wat kledingstukken uit en stuur je de rest na. snap haar reactie ook wel weer, dat zij nu eerst ook haar geld wil zien, maar ja het risico straks is mischien weer dat je het pakket niet meer terug ziet! wat is wijsheid op dit moment?? lastig..