verkocht via mp, koper nu vervelend :(

Discussion in 'De lounge' started by Zonnebeertje, Feb 18, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Zonnebeertje

Zonnebeertje Fanatiek lid

Jul 1, 2007
    4,257
    0
    0
    De kleertjes waren niet vies, dat weet ik zeker...
    Ik heb ook pas een pakket gekocht waarvan de meeste kleertjes veel groeter waren dan in de advertentie stond en alles was zooooo erg afgedragen dat het alleen is om buiten te spelen straks. maar prima, voor dat geld vind ik dat nog wel ok. Daar ga ik ook niet over zeuren Ik koop geowoon zelf voortaan alles nieuw ;)

ben benieuwd naar haar volgende reactie...

2. Ik zou in elk geval ook geen geld terugstorten voordat jij zelf de kleding terug hebt. Straks heb jij geld gestort. En besluit zij het pakket toch te houden.
    En dan zeggen dat ze het wel heeft opgestuurd, en dat het dan niet aangekomen is etc etc..

3. Zonnebeertje

Jul 1, 2007
    4,257
    0
    0
    krijg een mail terug dat ze echt eerst het geld terug wil...
    Dan is het dus klaar voor mij, dan heb ik alles gedaan wat ik kon.

4. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

maar daar is het helaas nog niet mee opgelost dan ben ik bang

5. eliesja

eliesja VIP lid

Oct 3, 2005
    8,226
    0
    0
    @t Home
    idd dan zou ik het er nu bij laten en niet meer reageren.

6. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

Jan 13, 2007
    16,251
    790
    113
    tilburg
    ik zou haar het pakket toesturen als zij de verzendkosten betaald. bied aan om eventueel via dhl te verzenden dat kost je 5 euro.

2e optie is om eventueel 10,- naar haar te storten en verder niks op te sturen

3e optie alles terug laten sturen en der haar geld terug geven

7. Zonnebeertje

Jul 1, 2007
    4,257
    0
    0
    heb haar deze optie gegeven:
    -alles terugsturen en geld terug
    -of 15,50 incl verzenden voor het 3e pakket betalen (ipv 25 met verz. kosten er bij)

zij wil alleen maar haar geld eerst terug en dan terug sturen

8. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

May 18, 2008
    3,187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Wat vervelend zeg!!
    Kan me voorstellen dat je niet weet je nou moet.
    Ik zou in elk geval geen geld storten, want heb zo'n naar gevoel dat jij je spullen dan niet terug krijgt.
    Dit is in elk geval een dame die niet te vertrouwen is en een sluw spelletje speelt. Bewaar in elk geval alles wat ze mailt, en wat jij mailt.
    Helaas heb je op marktplaats vaak oplichters hoor.
    Heb zelf een rokje gekocht op marktplaats, was dan maar 2 euro, en met verzendkosten 2.88 maar dat rokje heb ik niet gekregen. Paar keer gemaild, maar hoor ook niets. Nou is dit maar 2.88 euro, maar 40 euro is wel even wat anders.

Hoop dat jullie eruit kunnen komen.
    Het is gewoon een misverstand geweest, en jullie moeten beide tot een goede compromis komen. Maar ja.... zij is niet bepaald makkelijk als ik zo lees. Eerst geld en dan je kleren terug.
    Zo werkt dat niet natuurlijk. Zou dat in elk geval niet doen.

9. bosi333

bosi333 VIP lid

Aug 1, 2006
    37,265
    6,790
    113
    Kijk ze kent je natuurlijk niet en is bang dat je een oplichter bent.

Misschien kun je haar bellen?

10. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

dacht ik ook al aan ja bellen idd

11. Bibiche79

Bibiche79 Fanatiek lid

Jun 10, 2009
    1,364
    0
    0
    IS het niet in de buurt dan? Anders zou ik het ophalen! Want wat als jij je geld terugstort en zij houdt alles!

Ik verkoop ook bijna niks meer op MP want ik heb 1 keer meegemaakt dat iemand een kolf van mij kocht. Die deed het gewoon en was helemaal niks aan de hand. Ik had het opgestuurd naar haar en kreeg ik mijn mail dat kolf het niet doet :(. Ik vond dat zo raar. Want ik wist het 100% zeker dat ie het wel deed. Maar heb geen geld teruggestort hoor!

12. Shaylen

Shaylen Niet meer actief

ik zou nooit eerst geld terug storten, dat kan ook een trucje zijn om de spullen te houden en het geld ook.

13. bosi333

bosi333 VIP lid

Aug 1, 2006
    37,265
    6,790
    113

Andersom ook niet. Zij kan ook denken dat Maxje een oplichter is.

14. bloem82

bloem82 VIP lid

Sep 5, 2007
    11,197
    601
    113
    He bah wat een vervelende situatie zeg :(

Ik blijf erbij dat ik denk dat die mw heel goed weet wat ze doet en ze je probeert op te lichten.

Je hebt de eerste mail misschien niet goed gelezen of niet goed begrepen, maar jouw mail terug heb je duidelijk neergezet wat een kledingstukje kost om verwarring te voorkomen.

Nu doet zij of haar neus bloed en gaat heel moeilijk doen in de hoop dat je:
    a. het pakketjes alsnog toestuurd op jouw rekening
    b. jij het pakket terug wilt en eerst het bedrag weer terug stort naar haar (niet doen dus) want zij zegt dan dat ze het heeft terug gestuurd maar doet dat helemaal niet.
    c. jij wat geld terug stort ter compensatie. Daarna wil ze nog wel wat extra geld, omdat het kleding wat ze heeft ontvangen (zogenaamd) smerig is.

15. bloem82

bloem82 VIP lid

Sep 5, 2007
    11,197
    601
    113
    Zij heeft eerder toch ook eerst het geld overgemaakt en daarna het pakketje ontvangen, dus dat Maxje geen oplichter is is wel duidelijk voor haar ;) daar moet ze niet nu mee aankomen, want daar was ze de eerste keer ook niet bang voor snap je?

16. wapa

wapa Fanatiek lid

Feb 7, 2008
    1,136
    2
    0
    Als jullie er echt niet uit kunnen komen zou je dan niet het pakket onder rembours terug kunnen laten sturen???? ( het kost wat maar dan en je hopelijk van al dit gezeur af.... ) En als ze echt niets wil... dan is het gewoon klaar hoor!! Het houdt een keer op er is aan beide kanten last van miscomunicatie geweest en beiden moeten het oplossen en niet alleen jij !

Heel veel succes!!

17. Zonnebeertje

Jul 1, 2007
    4,257
    0
    0
    dat is misschien nog wel een idee ja, om te bellen :)

ze noemt me nu iig een oplichter...

18. MvLiam

MvLiam Fanatiek lid

Apr 10, 2009
    2,053
    0
    0
    Nog druk aan de studie
    Assen
    Waarom zou voor haar de reden zijn om te denken dat Maxje een oplichter is?
    Ze heeft de kleding eerder toch ook netjes opgestuurd na het betalen? Daarnaast komt ze met allemaal mogelijkheden om het op te lossen.

19. bloem82

bloem82 VIP lid

Sep 5, 2007
    11,197
    601
    113
    Dat bedoel ik :D

20. pisum

pisum Fanatiek lid

Dec 31, 2007
    4,492
    7
    38
    Groene Hart
    je kunt ook aanbieden haar het geld over te maken voor de verzendkosten, dus om het terug te sturen.

Share This Page