Nou dan heb je het zwart op wit en moet dat vrouwtje niet zeiken .. zou gewoon zeggen '' dit zijn je opties, kies er eentje, ben je het er niet mee eens jammer dan, er staat duidelijk 2 ipv 3 ''
Volgens mij is het qua mail juist andersom gegaan. Mw stuurt de eerste mail waar die onduidelijkheid nu over gaat en de ts heeft een mail terug gestuurd om juist misverstanden te voorkomen waarin dus duidelijk staat wat nu de overeenkomst is: 1 euro per kleding stuk en dat zijn niet die drie pakketten. Daar is de koopster akkoord mee gegaan, anders had ze wel naar de eerste mail verwezen.
Wedden trouwens dat ze het pakket wat ze heeft nu niet meer wil als je haar wijst op de banktransactie en dus de kans op het gratis derde pakket kwijt is? Gaat ze daar dan moeilijk over doen omdat ze dan eerst geld wil en dan terug wil sturen.
Dank jullie!!! Ik ging al twijfelen aan mezelf en nu ga ik snelllll naar mijn werke en de kids eerst wegbrengen... Moet meedraaien voor nieuw werk, wiieeee
Nou, heel veel kun je op miscommunicatie gooien, maar dit lijkt me toch wel dat je koper wist dat het om twee pakketten ging!
Ik niet toch? Ik bemoei me niet zo vaak met discussies. Gaat ik me alleen maar lopen irriteren. Volgens mij bedoel je dan Claudia. hhahahahaha. Maar is er nog een discussie gaande. Want dan wil ik best even kijken en dan mijn inbreng neerschrijven.hihihihihi
ja ik zou ruilen en geld terug wel doen om van het gezeik af te zijn, maaaaaaar.... in dit geval vrees ik dat je als je het geld terug stort jij de kleertjes niet terugkrijgt en wellicht jij kan opdraaien voor verzendkosten. Alleen vanwege onderbuikgevoel bij dat gedraai en gedreig. Eerst laten opsturen dus! (en niet tekenen bij de postbode voor ontvangst, VOORdat je hebt gezien of je alles terug hebt. Laat je nooit chanteren!