Zijn vast meer moeders die hier kleding wat niet meer past verkopen. Hebben jullie ook zo'n moeite om de kleding kwijt te raken. Heb hier veel kleding liggen, waarvan een aantal dingen nieuw met kaartje en raak het gewoon niet kwijt. Zou het er toch mee te maken hebben dat er veel oplichting plaats vind?
Ik verkoop best veel via vinted. Soms een tijdje niet en dan opeens toch weer een aantal kledingstukken. Vraag je er niet teveel voor op vinted? Heb het idee dat het dan totaal niet loopt.
Paketten via marktplaats en los via vinted. Heb je bundelkorting aanstaan bij vinted? Misschien toch iets lager gaan zitten qua prijs?
Meestal verkoopt de merkkleding of hele speciale stukken wel online. Ik doe de rest zoals H&M et cetera meestal nu in een kledingbak. Kleding voor 2 euro per stuk verkopen vind ik persoonlijk teveel moeite.
Mijn tip is plaats veel in 1x, zet bundelkorting aan en echt alleen de seizoen artikelen. Een simpel zwart truitje verkoopt niet, een leuke jurk, of mooie lichte blouse nu wel. En de prijs niet te hoog wegzetten. Mensen rekenen er in hoofd de vz kosten al bij. Ik verkoop op deze manier veel bundels via vinted. Ook mbt kleding van zoon.
Moet zeggen dat het nu ook wat stiller is qua verkoop, maar er is ook al veel sale. Begin van het seizoen verkoop ik veel meer (in 2022 al voor €1000,-). Merk wel dat meisjeskleding veel beter verkoopt dan jongenskleding.
Hier nu ook even een dipje in verkoop. Veel jongenskleding, merk, in wat grotere maten. Soms loopt het storm, soms hele tijd niets. Vooral kleding van mijzelf in maat 46 gaat enorm hard. Moet zeggen dat ik dan echt alleen de leuke items te koop zet en de rest gaat in zo’n kledingcontainer.
Is er niet een kleding ruiltas systeem in jouw buurt? Hier kan je aanmelden dan krijg je een tas met kleding hier pak je uit wat jou past en je leuk vind en jij vult zelf aan mrt kleding die jij niet gebruikt.
Voor iedere zak die je bij h&m inlevert krijg je een koringsbon van 15% voor 1 artikel. Tikt best lekker aan. Ik heb onlangs stapels kinderkleding verkocht op een rommelmarkt. Spijkerbroeken in maat 116 en 122 zonder gaten op de knie zijn erg populair Allemaal Hema etc, geen merkkleding hier. Dochter verkoopt af en toe iets van zich zelf via vinted.
Ik heb nu voor het eerst kleding bundels gemaakt van een aantal shirts bij elkaar, en verkoop t via Vinted. Gaat echt heel goed! Setjes kleding verkopen ook heel goed. Ik vraag er ook niet al te veel voor. Afgelopen 2 weken heb ik al voor dik 150 euro verkocht. Wel plaats ik artikelen die bij het seizoen passen.
Denk dat dit altijd lastig blijft als het geen merkkleding is, zowel voor kinderkleding als volwassenen. Daarom besluit ik op een gegeven moment het gewoon weg te geven aan een goed doel of in de kledingcontainer te doen. Anders blijf je ermee zitten.