App Disney+

Discussion in 'De lounge' started by tupp, Jul 10, 2022.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. tupp

    tupp VIP lid

    Jun 13, 2009
    22,899
    19,386
    113
    Female
    lerares basisonderwijs
    In het kader van gedeelde smart is halve smart: meer mensen bij wie de app van Disney+ waardeloos werkt?
    Hij laadt langzaam, speelt het begin van een aflevering soms 2 keer af, valt geregeld zomaar uit, downloaden gaat vreselijk traag...
    Ik weet dat het een luxeproduct is. Maar het ergert me toch dat het zó slecht werkt.
     
  2. owly

    owly VIP lid

    Aug 19, 2013
    22,690
    10,538
    113
    Nee geen last van zal zoon wel opofferen om er wat op te kijken :D
     
  3. Miekje86

    Miekje86 Fanatiek lid

    May 24, 2019
    4,684
    10,906
    113
    Female
    Paraveterinar
    Nee daar geen last van, van de week wel een avond dat ik telkens opnieuw de ondertiteling aan moest zetten bij een nieuwe aflevering. Maar gisteravond had ik daar weer geen last van
     
    hibiscusje likes this.
  4. Adje

    Adje VIP lid

    Aug 21, 2015
    16,333
    25,787
    113
    Ergens last van
     
  5. TotalBella

    TotalBella Niet meer actief

    Laatste dagen veel Disney+ gekeken maar geen last van gehad.
     
  6. Kolibrie2

    Kolibrie2 Fanatiek lid

    Nov 9, 2018
    1,332
    1,135
    113
    Female
    Geen last van.
     
  7. Rylie

    Rylie VIP lid

    Jun 14, 2010
    5,764
    496
    83
    Female
    Patissier
    Noord Brabant
    0,0 laat van. Misschien en keer updaten/nieuwe versie downloaden.
     
  8. tupp

    tupp VIP lid

    Jun 13, 2009
    22,899
    19,386
    113
    Female
    lerares basisonderwijs
    Al gedaan.

    Maar nu ik lees dat het bij jullie allemaal wel werkt, vind ik het nòg irritanter. En ik denk niet dat het aan mijn chromebook ligt, want Netflix werkt feilloos.
     
  9. Ella1988

    Ella1988 Fanatiek lid

    Jun 7, 2018
    1,047
    674
    113
    Ik stream het via mijn telefoon naar de tv. Heb soms dat hij even moet laden tussendoor (één keer in het uur ofzo) maar verder geen problemen .
     
  10. Damay77

    Damay77 VIP lid

    Apr 18, 2010
    13,744
    7,511
    113
    Female
    Hier werkt het super. Via telefoon, oudere tablet, streamen, laptop..

    - Heb je al opnieuw ingelogd?
    - Kijken of er updates klaar staan voor je chromebook.
    - disney updaten.
    - cache van internet legen
    - cachet van chrome legen
     
  11. tupp

    tupp VIP lid

    Jun 13, 2009
    22,899
    19,386
    113
    Female
    lerares basisonderwijs
    Jep, allemaal gedaan. Het blijft moeizaam.
     
  12. Kanarie

    Kanarie Fanatiek lid

    Mar 14, 2014
    1,525
    1,571
    113
    Zuid-Holland
    Alleen maar ellende met de tv-app, doet het bijna nooit... updaten lukt niet, geen verbinding met internet, allemaal smoesjes...

    Op mijn telefoon geen probleem, dus stream ik via zo'n chromecastding. Dat werkt wel goed.
     
  13. liset22

    liset22 Actief lid

    Jul 21, 2007
    212
    99
    28
    Heb de app net een week gedownload. Hier ook vrij traag en heb inderdaad een paar keer gehad dat ik opeens in een andere aflevering zat... Werkt bij mij niet zo goed als Netflix in ieder geval
    En downloaden duurt ook superlang!
     
  14. Sophy

    Sophy VIP lid

    Aug 28, 2011
    5,885
    2,893
    113
    Noord-Holland
    Hier al maanden problemen. Om de een of andere reden wil hij niet meer verbinden van mijn tel naar de tv. Kijken in de app werkt wel, verbinden met mans telefoon ook.. alleen de mijne blijft drama.
     
  15. cowgirl80

    cowgirl80 VIP lid

    Jul 28, 2010
    8,047
    6,786
    113
    zuid-holland zuid
    Toen we nog geen smart tv hadden, draaiden we het op onze macbook en dat was ook drama. Iedere keer ander formaat beeld, reusachtige ondertiteling midden in beeld, of juist piepklein.
    Nu hebben we een smart tv en met 1 druk op de knop werkt het feilloos.
    Misschien is de integratie met Apple producten niet helemaal lekker?
     
  16. tupp

    tupp VIP lid

    Jun 13, 2009
    22,899
    19,386
    113
    Female
    lerares basisonderwijs
    Ik heb een Lenove Chromebook en mijn kinderen en ik hebben allemaal (verschillende) samsung telefoons. Op ieder apparaat is het drama. Behalve inderdaad op de tv, maar die gebruik ik bijna nooit.
     
  17. liset22

    liset22 Actief lid

    Jul 21, 2007
    212
    99
    28
    Hier ook op Samsung inderdaad
     
  18. Damay77

    Damay77 VIP lid

    Apr 18, 2010
    13,744
    7,511
    113
    Female
    En hoe zit die tv met internet verbonden? Toevallig met een kabel? Een kabel is stabieler/sneller dan wifi.
    Zo ja dan kan het probleem misschien aan je wifi liggen. Dat die net te traag is voor disney?
    Disney heeft best wat nodig om z'n films in hoge resolutie af te spelen.
    Je zou kunnen proberen hoe disney het op je chromebook doet met bekabeling internet.
    En Even nakijken of je op 5g wifi zit?
     
  19. Zoe123

    Zoe123 VIP lid

    Feb 9, 2013
    11,852
    6,032
    113
    Female
    Ja, hier ook.
    Op m’n mobiel heb ik de app nu verwijderd. Heeft geen zin, hij opent niet.
    Op de iPad doet ie het vaak niet. En opeens weer wel.
    Echt heeeel irritant.
    Netflix doet het overal en altijd.
     
  20. tupp

    tupp VIP lid

    Jun 13, 2009
    22,899
    19,386
    113
    Female
    lerares basisonderwijs
    Netflix doet het prima op onze wifi. Dus dat zou niet uit moeten maken.
     

Share This Page