Dag dames, ik ben net begonnen met kolven en wil wat gaan invriezen om een voorraadje op te bouwen. Ik heb een paar flesjes gekocht bij mijn kolf (Medela Swing), maar zag ook goedkope flesjes van Beldico: Moedermelk Flessenset Beldico 120 5/st | Beldico Borstkolf ONDERDELEN | MoedermelkNetwerk BorstKolfWinkel Maar nou betaal je hier 5,95 verzendkosten, dat vind ik nogal wat. Weten jullie of je deze flesjes ook in de winkel kan kopen, en zo ja: waar? Heb ook in ijsklontjeszakjes ingevroren, maar dat vond ik zo'n gedoe, dat doe ik niet meer! Alvast bedankt!
Hema, kruidvat, action, past prima op je kolk. Of kijk op marktplaats. Ik heb 20 flesjes gekocht voor 22 euro incl verzenden.
Bij Kruidvat hebben ze vaculess-zakjes, bpa-vrij, voor bijna niks. Neemt minder ruimte in in de vriezer. Je moet er alleen afsluitclips bij kopen (hema/ikea).
Ik heb hier nog van die vaculess zakjes liggen. Vind ze niet fijn/handig. Er zijn er 1 of 2 van de rol af. Iemand interesse? Opsturen lijkt me wat te duur worden. Ze kunnen niet door de brievenbus. Er zit 1 sluitclip bij.