aan alle dames met een huis te koop of net een huis verkocht.

Discussie in 'De lounge' gestart door tico, 4 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tico

tico Fanatiek lid

14 jul 2008
    1.311
    0
    0
    hoi dames,

Aan alle dames met een huis te koop:
    Hoelang staat je huis nu te koop? en hoeveel kijkers heb je gehad?

Aan alle dames met een net verkocht huis:
    hoelang heeft het te koop gestaan? En hoeveel kijkers heb je totaal gehad?

Ben nieuwschierig weet dat de markt slecht is maar ben me toch aan het afvragen hoe slecht.
    Dus aan iedereen die wil antwoorden bedankt!

2. Cupido

Cupido Fanatiek lid

19 jun 2011
    2.205
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ons huis stond 6 weken te koop. We hadden 4 kijkers in totaal.

Het scheelde dat ons huis helemaal af was en een scherpe prijs hadden.

Klinkt te mooi om waar te zijn en dat is het ook. We hebben maar kort in het huis gewoond en 11 duizend euro erop in moeten leveren.

3. Theres

Theres Actief lid

4 nov 2009
    280
    33
    28
    Zeeland
    Wij hebben ons huis sinds januari in de verkoop staan en hebben gisteren de eerste kijker gehad (die 10! woningen ging bekijken). We zijn al 2x in prijs gezakt, nieuwe foto's laten plaatsen, badkamer en wc verbouwd, maar helaas nog geen resultaat.

We hebben nog ongeveer een half jaar voordat ons nieuwe huis wordt opgeleverd.

4. Theres

Theres Actief lid

4 nov 2009
    280
    33
    28
    Zeeland
    Oja en nog een huis verkocht vorig jaar. Precies het verhaal van Cupido. Ook 6 weken, ook 4 kijkers, ook helemaal af en er kort in gewoond. Ruim 12.000 euro op ingeleverd. Nu zitten we ook al bijna 8.000 euro onder onze hypotheek (en dat is nog maar de vraagprijs)

5. dreames

dreames VIP lid

9 dec 2007
    7.812
    4.050
    113
    Wij hebben zelf geen huis te koop. Het huis van de overburen stond te koop en is vorige week na anderhalf jaar uit de verkoop gehaald.

6. MamaMissP

MamaMissP Actief lid

6 feb 2011
    158
    0
    16
    Zeeuws-Vlaanderen
    Mijn huis staat nu 16 maanden te koop.De laatste kijker is al vanaf januari geleden en ik denk dat er nu 5 of 6 kijkers geweest zijn.

7. Tinkerbel80

Tinkerbel80 Niet meer actief

Die van ons staat nu te koop sinds eind april dit jaar en nog geen kijkers gehad. Wonen in een appartement.

8. mama van Kyano

mama van Kyano Actief lid

31 aug 2009
    137
    0
    0
    hmm.. klinkt niet hoopgevend als ik de reacties bekijk.. wij willen ons huis ook te koop gaan zetten.. wel onder de 2 ton, dus ideaal voor starters..

nog iemand die een leuk huis in zevenbergen wil kopen? :)

9. debster2009

debster2009 Fanatiek lid

9 nov 2009
    2.144
    0
    0
    NULL
    ons appartement staat nu een week te koop, nog geen kijkers maar das niet zo gek :) Mijn vorige huis was binnen drie maanden verkocht, dit is 2,5 jaar geleden. Toen iets van 10 kijkers gehad. Hoop dat t deze keer ook weer zo voorspoedig gaat maar heb er een hard hoofd in...

10. MMarianne

MMarianne Niet meer actief

Ons huis staat sinds april te koop en hebben 1 kijker gehad, die ging meerdere huizen langs en niks meer van gehoord.
    Ben 22 december uitgerekend dus echt haast hebben we niet meer, kijkers zijn welkom maar voor april volgend jaar wordt er niet verhuisd...betalen ze de hoofdprijs wil ik over februari/maart nog wel nadenken :D

Wonen hier nu 2,5 jaar en het vorige huis van m'n vriend heeft toen dacht ik 6 weken te koop gestaan en is goed verkocht, was vlak voor de crisis!

11. Babyliciouss

Babyliciouss Niet meer actief

Ons huis staat nu 3 maanden te koop en 2 kijkers gehad, waarvan de laatste vorige week.

12. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Wij hebben ons huis in november verkocht. Een tussenwoning. Na een week hadden we de eerste bezichtiging, de dag erna zijn ze nog een keer geweest. Daarna een bod gehad en onderhandeld. We hebben het toen ook meteen verkocht. Het heeft in totaal 2,5 week te koop gestaan. Dus ontzettend veel mazzel gehad!

We hadden het huis wel grotendeels opgeknapt: nieuwe keuken, nieuwe badkamer. Achter grenst het aan een parkje, dus geen directe achterburen. En een tussenwoning, wat qua prijs geschikt is voor starters.

13. koala28

koala28 Niet meer actief

Ons appartement op de begane grond staat nu ongeveer 6 maanden te koop. Totaal nu 11 kijkers gehad.
    Vorige week de laatste kijker gehad en deze wil voor een 2e bezichtiging komen. Wij weten van 1 kijker dat ze het heel graag wilt hebben maar ligt in scheiding en kan daardoor momenteel geen financiering krijgen.

Wij verkopen het zelf via Makelaarsland. Ook hebben wij een aantal dingen in huis geverfd/afgemaakt voordat het in de verkoop ging.

14. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.063
    3.858
    113
    Ons huis staat nu 2 maanden te koop en nog geen enkele kijker gehad, er staat helaas heel veel in deze prijscategorie te koop hier.
    Ons vorige huis hebben we 2,5 jaar geleden verkocht, stond een half jaar te koop en we hebben zo'n 10 of 12 kijkers gehad.

15. duveltje

duveltje Bekend lid

6 nov 2008
    658
    0
    16
    Ons huis staat sinds vandaag te koop, dus (logischerwijs) nog geen kijkers gehad. Als ik jullie berichten zo lees moet ik rekening gaan houden met een lange adem....Nouja, we zitten gelukkig niet op een schopstoel!

Ik heb werkelijk waar geen idee hoe het gaat lopen. Het huis heeft een aantal grote pluspunten, maar ook wat minnen....(waaronder de wijk)

16. MMarianne

MMarianne Niet meer actief

Je hebt er maar eentje nodig zeg ik altijd en die ene kan morgen voorbij komen maar ook pas over een jaar...

17. Lachebekje87

Lachebekje87 Bekend lid

22 jun 2011
    843
    150
    43
    Vrouw
    België
    Ikzelf heb nog nooit een huis gekocht of verkocht maar vorig jaar is men grootvaders huis verkocht op minder dan een maand tijd..
    Hoeveel mensen nu juist komen kijken zijn weet ik niet waren men ouders die dat regelden, wel zo'n tiental telefoontjes gehad. Het tweede paar dat komen kijken is heeft het gekocht.

18. tico

tico Fanatiek lid

14 jul 2008
    1.311
    0
    0
    pfff weinig hoopgevend allemaal, het is of binnen een paar weken of erg lang. Een aantal jaar geleden hebben we ons huis ook 1,5 jaar te koop gehad. en toen uit de verkoop gehaald omdat onze dochter zich aandiende. Sindsdien veel verbouwd en opgeknapt. En nu wil ik het dus weer gaan proberen te verkopen want het word nu toch echt een beetje klein. ik hoop zo dat het ons gaat lukken!
    alvast bedankt voor alle reacties.

19. Boncuk

Boncuk Actief lid

11 mei 2011
    174
    0
    0
    op een wolk
    Ik ben zelf op huizenjacht en ik kijk elke dag of er wat nieuws bij is gekomen. Nou geloof het of niet maar de hui's(en) waar mijn oog op valt zijn dan al verkocht. Dan staan ze er nog maar net op.

Dit is me al een paar keer overkomen. Ik heb het dan wel over starterswonigen met een scherpe prijs.

20. tico

tico Fanatiek lid

14 jul 2008
    1.311
    0
    0
    haha laat ff weten waar je zoekt. Zoals je ziet zijn hier zat dames met een huis te koop dus misschien zit er wat voor je tussen!

Deel Deze Pagina