Hooooooooi! Op eerste Kerstdag komt mijn familie bij ons langs voor een uitgebreide Kerstbrunch. Ook blijven ze in de avond eten. Ik zie het nu al gebeuren dat ik de hele dag af sta te wassen omdat de borden steeds vies zijn. Dus ik wil papieren bordjes. Nou is dat natuurlijk niet helemaal Kersterig maar wel erg makkelijk. Mja...die lelijke witte bordjes vind ik dan ook weer niet kunnen dus ik ben op zoek naar papieren bordjes met een leuke print, liefst gewoon en kerstprintje. Ik heb ze alleen gezien bij de Hema maar die printjes zijn niet leuk en niet Kersterig . Waar kan ik deze bordjes nog meer kopen?? Of heeft er iemand een ander leuk idee? Leuke gekleurde plastic borden die je ergens kunt kopen misschien?
bij de Xenos Action en de Blokker dus geen leuke bordjes, alleen witte van plastic. Tenminste hier in Zwolle dan.
he cherry ik wil best van witte bordjes eten hoor een paar leuke servetten erbij siert de boel toch al op gr je tante
Bij de Makro en Sligro heb je ook luxe wegwerpborden, bestek, etc. Heb ze zelf ook gekocht voor de kerstdagen.