Wie heeft er ervaring met www.traphekjes.nl? Wij moeten (nog steeds) een traphek hebben, voor de zoldertrap. We hebben er wel een, maar moeten dan zoveel aanpassingen doen dat 1 op maat gewoon makkelijker is (wel gruwelijk duurder maar goed) Omdat ze zo duur zijn wil ik ook weten wat de kwaliteit is. Zijn ze stevig? Kan een kind hem openmaken of gaat dat niet zo makkelijk? Kunnen ze er makkelijk overheen klimmen of niet? Hoe is de service? Wij hebben deze op het oog: Deur & 3 verlengstukken Ik hoor graag van jullie, heb al een behoorlijke poos via de zoekfunctie gezocht, maar schijnbaar kun je niet zoeken op .... .nl, want hij zoekt ook op traphekjes en daar zijn heeeel veel topics over Alvast bedankt!
Wij hebben een dubbel traphekje op de overloop van traphekjes.nl Lervering en bestelling verliep prima, evenals het plaatsen. Het gebruik is handig. net als andere traphekjes die ik ken. Kortom geheel tevreden hier!
Bedankt voor je reactie Kan een kind hem ook openen? Of is dat wel kindveilig zeg maar. Wij dachten eerst ook aan een dubbele, maar weet niet of ik blij moet zijn met die drempeltjes, vooral bij de trap naar beneden. Als je er over struikelt duik je zo het trapgat in. Wat is je ervaring met de drempeltjes?
De drempeltjes zijn erg laag, ongeveer 2 cm. Ken ook traphekjes met hogere drempeltjes. Is even wennen, maar gaat prima. Ga er niet vanuit dat kinderen hem open kunnen maken. Je moet een klemmetje omhoog halen. Lukt misschien vanaf een jaar of 4.
Nogmaals bedankt voor je reactie Met de drempeltjes zit ik er toch mee mbt mijn zoontje, bang dat hij erover struikelt. Daarom denk ik dat wij een enkele nemen naar de zolder. Tevens hebben wij al een traphekje bij het trapgat naar beneden. Maar 1 geheel was wel mooier geweest