Leuk!!! Ik had van een vriendin en wat vrienden nadat we het geslachts bekend hadden gemaakt een roze jurkje van Esprit gekregen. En van vrienden van ml een romertje met lange mouwen met de tekst: Lekker Chicky hahahaha
ahh wat een superpakje!! Ik heb van een vriendin ook een nijntje pakje gehad, van mn zusje en zwager een: kom-de-zwangerschap-door-pakket. Ook nog speeltjes enz.
Ik heb helemaal niks gehad... toch wel appart, omdat ik wanneer mijn vriendinnen of familie een zwangerschap hebben aangekondigd ik altijd gelijk wat koop... Ik neem het niemand kwalijk hoor.. maar vind het toch een beetje jammer.. Maar wat een ontzettend lief pakje heb je gekregen.
ik kreeg allemaal rompertjes en pakjes in maat 62! roep nu elke keer voor de gein (met stille hint) dat iedereen denkt dat ik van een kleuter ga bevallen
Kleertjes, knuffeltjes, knuffel doekjes en van mijn o zo leuke zusje een versierde pot augurken en gister toen ik belde de 12wk gepasseerd kwam ze met een playmobil poppetje met kinderwagen. Hahaha. Apart maar heb wel gelachen haha
Juist fijn om wat grotere pakjes te krijgen!! Ik heb heel veel in 50/56 gekregen.. daar is ie zo uit. Misschien dat ie maat 50 uberhaupt niet past. Gelukkig krijg ik nu steeds vaker maat 62 en 68. Heb super leuke Mexx kleertjes gekregen. Leuk hoor, je Nijntje pakje. Geniet van je zwangerschap!
Wat een super schattig pakje zeg! Nadat ik m'n zusje had verteld dat ik zwanger was had ze binnen een half uur een pakje van tijgertje gekocht haha Was toen pas 6 weekjes
Wat een leuk pakje zeg!! Ik heb dit boxkleed gekregen van een vriendin! Verder nog een survival boekje voor mama's, zwangerschapslegging, kleertjes...
Wij gingen het onze ouders vertellen onder het mom van 'vakantiefoto's laten kijken', maar mijn moeder had het al door... Ze had een badcape van lief! gekocht! En daarna ook al heel veel rompertjes e.d. van familie gekregen. Van vriendinnen allerlei spullen waar zij niets meer mee deden, dus ook wat dat betreft ben ik al flink voorzien...
Poeh, mijn hele klerenkast hangt al vol met kleertjes die ik van moederlief en vriendinnen heb gehad, veel knuffels en speelgoed gehad, boekjes, en wat ik ook wel leuk vond: een nelktoren gevuld met sokjes, witte/blauwe en witte/roze muisjes toen we nog niet wisten wat het was! Vanaf het moment dat mijn moeder en vriendinnen het wisten staan ze eigenlijk elke keer wel aan de deur met kadootjes! Verder geen tweedehands-spullen omdat we duidelijk hebben aangegeven alles nieuw te willen kopen en ik een van de eerste ben met een kindje !
haha toen wij het onze ouders hadden verteld, kwamen mijn schoonouders gelijk aan met rompertjes, speentje, flesje, pakje van tijgertje, zwitsal spulletjes en nog een speeldingetje. Mijn ouders hadden alvast pakjes gekocht in Disney een half jaar geleden voor het geval ik zwanger zou worden. Een pakje, schoentjes van adidas met Mickey mouse. En ik kreeg van mijn broer later pakjes van Lief! En mijn moeder nam ook iedere week wel weer wat mee aan kleertjes. Van mijn oma laatst ook schattige pakjes gekregen... Van mijn beste vriendin een zwangerschapsdagboek, van manlief een ketting met een hangertje met moeder en kind. En van vrienden ook allemaal spullen gekregen die zij al hadden zoals een babyweegschaal, wippertje etc. Van onze ouders krijgen we ook de kinderwagen en de kinderstoel. genoeg verwent dus al haha
Wat leuk om allemaal tw lezen. Ik had ook al boeken en zwangerschapsbroeken gekregen. Een jaar geleden al een box en een paar dagen voor ik het zelf wist de boxkleed, woezel en pip speelkleed en mobile voor de box. Inmiddels komt daar een voedingskussen bij boekje van winni THE pooh baby's eerste jaar, en nog meer zwangerschapsboeken
Inmiddels heb ik een gigantische tas vol met gekregen spulletjes . Maar het eerste wat ik kreeg was met een week of 10/11. We hebben het de opa's en oma's verteld met 6,5 week ( op moederdag ). Ik kreeg met week 10 een setje rompers van mijn moeder in maat 56. Inmiddels dus kleding in allerlei maatjes, muziekdoosjes, hydrofielspul, een box, een bedje en dadelijk een commode van mijn tante. We zijn helemaal in shock van wat we allemaal krijgen en wat mensen ons willen geven . Zo lief ( en absurd soms - de grotere dingen! ).
Leuk allemaal zeg! Ik heb van mijn moeder echt heel veel al gehad kon geen winkel met haar binnen of ze stond al weer met haar armen vol met spullen voor de kleine Van mijn vader een rammelaar. En van vrienden rompertjes, sokjes en veel 2e hands. Een vriendin had wat voor mij meegenomen namelijk zwitzal buik balsem en douche creme voor mama Super verwend!
Het eerste dat ik kreeg met 4 weken was het 9 maanden dagboek van een vriendin. Ik kreeg vrij vroeg al 2 speentjes met i love mama en i love papa en een knuffel. Iets later nog een joggingbroekje met vestje en knuffel en inmiddels zijn we best aardig verwend. Van mijn ouders de meubeltjes voor de kamer gekregen (een x bedrag waar we de meubeltjes van gekocht hebben) en mijn broer en zus hebben een gedeelte van de kinderwagen cadeau gedaan (mede voor beide verjaardagen). Van schoonmams wat kleertjes 68 en een jongenspakje en wat klein spul (spuugdoekje, knuffeltje) Een van de schattigste dingen vind ik nog steeds een enorm lief overgooiertje van mexx (vind mexx sowieso hele leuke kleertjes hebben). Nog wel even wachten tot ongeveer maart voor ze het aan kan maar kijk er nu al naar uit . Lees soms dat sommige heel veel kleertjes krijgen, dat valt hier wel mee tot nu toe. Vind kleertjes ook wel erg leuk om zelf te kopen in mijn eigen smaak dus vind het helemaal niet erg als ik dat (deels) zelf kan doen.
Ik ben er zelf niet zo happig op, al zo snel cadeautjes voor de baby. Mijn vorige zwangerschap is mis gegaan met 9 weken en toen had ik ook al een pakje gekregen. Dat is nu een constante herinnering aan het kindje wat er niet meer is. Ik ben nu opnieuw zwanger, ook nog pril, maar cadeautjes liever na de 12 weken al is het nog zo lief bedoeld. Ik koop zelf ook nog niets.