bij het topic over de onstoken kies moest ik hier aan denken: op mijn 18 had ik zelf geen huis en logeerde ik een tijdje bij een kennis. zijn huis was niet echt fris en hij zag er ook niet zo verzorgd uit. mijn tandenborstel en tandpasta lagen daar altijd bij de wasbak in een beker. ik kreeg op een gegeven moment van bloedend tandvlees, ik dacht het zal wel weer over gaan en deed er verder niets mee. het begon steeds vaker te bloeden gewoon zomaar, pijn te doen. die man ging op een vrijdag naar utrecht en kwam zondags terug, had hij gewoon mijn tandenborstel meegenemen! in zijn badkamer stonden ook nog eens oude spoelmoiddeltjes van de apotheek niet veel later ben ik naar de tandarts gegaan en hij shrok er gewoon van. hij had al een lange tijd niet zoiets gezien. ik had een bacterie in mijn mond die mijn tandvlees weg aan het eten was en als ik er niets aan zou doen zouden mijn tanden eruit vallen gelukkig is het goed gekomen en ik heb die man er nooit naar gevraagd, maar k verdenk hem er sterk van dat hij vaker mijn tandenborstel heeft gebruikt. hebben jullie ook van die smerige dingen meegemaakt?
Ow gatverdamme, wat smerig. Zou mij niks verbazen als je kotsneigingen krijgt als je hoort wat er met je tandenborstel gebeurt. Ik logeerde als tiener eens bij mijn oma. Ging s'morgens naar de wc en daar lag zo'n grote lap maandverband (was geen maandverband, was veeeeeeeel groter, geen idee wat die oude mensen gebruiken?) vol met vanalles.... werd er ff niet oged van. Kom ik kin de keuken, vraagt oma of ik ook een boterhammetje lus, nee oma, heb geen honger. Achja, bij die oude mensen werkt alles niet meer 100%, maar was toch niet prettig om te zien.
Ik heb al zoveel smerigheid gezien..ik werkte in de thuiszorg als huishoudelijk hulp en tja dan kom je het een en ander tegen dus ben al verschillende keren echt over me nek gegaan.
nou niet zelf meegemaakt maar wel gehoord van een vriendin dat een kennis van haar de dochter gewoon keutels van de hond in haar mond liet stoppen zonder het te verhinderen omdat het kind weerstand moest opbouwen nou sorry maar dan spoor je gewoon niet
Excuse me....? Ik heb ook nog wel een verhaal. Tijdens mij studietijd maakte ik schoon als bijbaantje. Het hele pand van de ABN-Amro bank had ik tot mijn beschikking. Kom ik daar 's avonds aan, vraagt zo'n medewerker daar of ik de toilet even heel goed schoon wil maken. Een klant had daar vanmorgen vroeg al (!) de hele wc onder de stront gesmeerd. Echt, het zat overal! Ik heb geweigerd. Ze hebben gewoon net zo lang gewacht tot ik kwam, en hadden natuurlijk gedacht dat ik het wel even schoon zou maken! Wat denken ze wel niet zeg... 'dat doet de schoonmaakster wel even....' AMMEHOELA! En het stonk er echt zooooooo gigantisch hé! Heb de hele avond lopen kokhalzen. Je rook het in het hele gebouw (lekker klantvriendelijk ook voor de andere klanten die daar gedurende de hele dag binnenkomen ) De volgende dag zat de pot nog net zo onder de stront. Vroeg iemand anders aan mij of ik het schoon wilde maken... Heb hem keihard in zijn gezicht uitgelachen en hem een doek en de dweil in de handen gedrukt en ben zo naar huis gegaan Mijn leidinggevende gaf me nog gelijk ook... O
Smerige dingen? Jawel een motorrijder zonder helm die met 180 km per uur in de ijtunnel onderuit was gegaan. Een dode vrouw die al 10 dagen in haar woning lag. Die had diabetes dus als je haar arm pakte stroopte zo het vel ervanaf .... Een verkeersongeval waarbij een Alfa Romeo GT was gaan spinnen met 140 km/u op de A10 en waar niets meer van over was. Oja en mn tante at vroeger toen ze 2 was haar schijt op, das ook vies.
Ik heb wel meer smerige dingen meegemaakt. Eerst werkte ik bij Bax waar ze saté prikken. viel er vlees op de grond,werd dit opgeraapt en opnieuw aan het stokje geregen terwijl er een enorme haarbal aan zat. Gedverrr. En ik heb ooit gehad dat ik op het werk een broodje at en toen kwam er ineens een enorme bal lange haren tussen het broodje vandaan,zó mijn mond in. Ik trok het eruit en het haar bleef maar komen. Ik eet geen zachte broodjes meer en moet nog steeds kotsen als ik eraan denk,terwijl het waarschijnlijk mijn eigen haar is geweest
Wat een gore verhalen Heb ook best een paar gore dingen.. Wat Minyaweth heeft meegemaakt heb ik ook meegemaakt. Heb welgeteld 1 dag als bijbaantje als schoonmaakster gewerkt. Kwam ik in een fabriek te werken, of ik ook de wc's even wilde doen.. En een wc zat van top tot teen onder de stront.. Heb direct mijn spullen gepakt en ben weggegaan, dat trok ik echt niet! Mijn ouders wonen tegenover een discotheek, aan de andere kant van een kanaal wat ertussen zit. Was een dronken gozer de brug overgegaan en had gekotst vlakbij mijn ouders hun huis. Al goor genoeg, maar hun hond vond het wel een lekker maaltje.. (ik word spontaan weer beroerd als ik eraan denk hoe ze het opslobberde.. whaaaaaaaah!) Heb ook in de thuiszorg gewerkt als vakantiebaan, genoeg gore dingen gezien. Ik wou een keer een bed verschonen, lag er ook een een of ander matje in vol met bepaalde lichaamssappen en brokjes en stukjes weet ik veel wat.. Ik kan nog wel even doorgaan.. Ik wou net een broodje eten maar dat sla ik maar even over denk ik *is nu officieel misselijk*
Is ook triest, maar denk je dat dat er niet smerig uitziet? dan sta je ook even de andere kant op te kijken hoor...
ieeuw haha lekkere verhalen Ik werk bij de thuiszorg en moest op een zondag middag dienst werken . Kwam bij een mevrouw thuis , ze was ongeveer 50 jaar echt niet ouder . en ik was er al vaker geweest , wist hoe schoon t huis was ed. ze had last van opstipatie gehad , en daar voor medicijnen gehad , nou ik heb t bewijs gezien dat t werkte . heel de wc inclusief douche gordijn vol met ontlasting , wc papier was op dus douche gordijn gebruikt ... naast de toilet allemaal stukken wc papier bleeergh haha . en ja t was zondag , kon die vrouw moeilijk tot de volgende dag laten wachten op der hulp he ? blergh ihih Maar nu nog steeds zi ik heel eel van die inco's helemaal vol met van alles en nog wat en die laten mensen gewoon slingeren , want ze kunnen niet bukken , maar wel asl er 10 euro zou liggen
Heb in een ver verleden een jaar podotherapie gestudeerd. Tijdens mijn stage kwam er een oud vrouwtje met diabetes in de praktijk. Dat mensje had dus zwarte tenen.......Gewoon aan het afsterven... De podotherapeut pulkte die zwarte huid ervan af en er kwam me toch een lucht vanaf! Ben even in de wc gaan overgeven en ben meteen gestopt met mijn studie! Wat was dat GOOR!
Ik heb een keer gekost bij vd Valk midden in het restaurant waar al die mensen lekker zaten te dineren
in dat geval lijkt het me vreselijk, en zou ik zulke beelden niet gauw kwijtraken, hoop dat nooit mee te maken..