Als jij op een wachtlijst staat voor een operatie en je weet ongeveer de datum, zou jij dit dan aangeven tijdens je sollicitatiegesprek? O ja, de datum van de operatie is ongeveer 3 weken na je eerste werkdag en je bent 3 weken of langer uit de running.
nee, niet direct bij het eerste gesprek. ligt uiteraard ook wel een beetje aan t soort operatie en of de datum tijdens je sollicitatieprocedure bekend wordt,
Ligt er een beetje aan waaraan je geopereerd wordt. Hoe lang gaat het herstel duren? Ik denk niet tijdens een eerste gesprek. In een tweede gesprek is dat vroeg genoeg.
Ik weet niet waarom je reageert met vraagtekens maar zie nu dat je je openingspost hebt aangepast met de termijnen. Wanneer je na 3 weken al geopereerd moet worden en dan 3 tot wellicht langer uit de running bent zou ik het wel aangeven. Het ligt een beetje aan de functie maar als je bij ons zou solliciteren zou het hier zeker op stuklopen. De termijn die voor het inwerken van mijn functie staat is langer dan 3 weken. Als je er dan uit gaat weer je nog niet alles en kun je na je herstel opnieuw beginnen. Daarnaast zoekt een werkgever een werknemer en op deze manier heeft hij op deze wijze nog niks. Je zou dit in je gesprek aan kunnen geven en eventueel kunnen vragen of het mogelijk is om na je operatie te beginnen. Zo kunnen zei als ze erg iver je te spreken zijn bijvoorbeeld een uitzendkracht ter overbrugging zoeken en hoeven zij niet voor de kosten van jouw afwezigheid op te draaien. Wanneer je hiermee wacht tot een tweede gesprek kan dat best vervelend overkomen.
Het is voor huishoudelijke hulp, ik hoef niet ingewerkt te worden. Na de operatie en het herstel zou ik 3 weken werken en dan 2 weken op vakantie gaan. Ze hebben gezegd dat zij mijn gegevens zouden bewaren en na mijn vakantie weer contact zouden opnemen en zelf mag ik ook contact opnemen. Ze waren goed te spreken over mij dat scheelt!