Als jullie woning in de goede stad zou zijn zou ik absoluut komen kijken Lydia Ik ben al verliefd op een huis maar ons appartement gaat pas komende week in de verkoop.. Moeilijk verwachting is wel dat het snel (1-2 mnd) weg zal zijn. Wij hebben een groot appartement op een geliefde locatie.
Dank je . De makelaar vind het ook heel raar dat er nog maar 1 iemand is geweest ( tijdens de openhuizendag zelfs) .. Maar ja wat doe je eraan ..
Dat is wel jammer ja! Huis waar ik verliefd op ben geworden tijdens de open huizendag was echt iets waarvan ik dacht dat het niks was, slechte foto's op funda, plat dak enzo.. Ging alleen kijken omdat ik in de buurt was. Ik kwam binnen, het voelde gelijk goed en ik werd verliefd. Een ander huis waarvan ik dacht dat het perfect was deed me niks. Het is moeilijk te voorspellen. Als ons appartement al weg was geweest had ik tijdens de openhuizen dag ter plekke een optie genomen en bouwkundige keuring geregeld en daarna een bod uitgebracht. Kennis van mij had om 10.50 uur al kijkers en 11.30 uur was het verkocht tegen de vraagprijs. Heel maf..
Hoi lydia, ik heb ook even je foto's bekeken op funda en heb als oud-makelaar nog wel wat tips. De bovenverdieping ziet er goed uit, zou daar niets aan veranderen maar voor bezichtigen wel zo netjes opruimen als op de foto's. De woonkamer oogt op de foto's erg rommelig druk in het zitgedeelte voor mij. Door het drukke behang en een aantal decoraties en foto's genomen vanaf achterin het huis zie je moeilijk de ruimte. Ik zou deze foto's iets dichterbij laten plaatsen, tip die ik als eerste geleerd heb bij het maken van foto's, laat niet beide zijmuren zien want dit geeft een tunnelvisie waardoor je woonkamer kleiner lijkt. Ook de positie van de eettafel zou ik iets meer centreren bij het raam, dit oogt natuurlijker op een foto. Voor de rest top foto's en echt een heel leuk huis! Succes met de verkoop!
Zitten de foto's in een wissellijst? Kies dan tijdelijke voor een andere plaatje. Eettafel staat op een rare plek. Vloerkleed in de woonkamer weg, dan lijkt het groter. 6 weken te koop, en dan al een prijsverlaging? Waarom die haast?
We hebben een huis gezien die we heeeel graag willen en hopen zo ons huis sneller te verkopen.. De eettafel staat daar omdat de speelhoek normaal aan de linkerkant is. We zullen hem bij de volgende bezichtiging in ieder geval verzetten. ( en evt de foto's aanpassen ) Neem de tips zeker mee ! Bedankt dames
Ik kan heel goed door de ruimte heen kijken. Waar ik op zou letten: Licht Uitzicht Plek vh huis, staat het in een fijne buurt. Voldoende parkeermogelijkhede Ruimte Tips. Gordijnen open en soms weghalen Geen vloerkleden, maakt de ruimte optisch kleiner Opgeruimd, ruimt het fris Persoonlijke foto's vervangen voor iets neutraals Gele kozijnen wit verven. De kleine klusjes, die je al jaren geleden wilde doen. Nu eindelijk echt gaan doen. Frutsels ed in een bak doen, (ik zette die dan even weg in de auto, als er bezoekers kwamen) en zelf de auto in een andere straat parkeren.
+1.. heb je geen stylist gehad? bij ons is die wel geweest en kwam ook met tips waar ik niet aan gedacht had. de grote lijnen waren voor mij wel duidelijk maar niet alles dus..
Nee ..we hebben een digi makelaar waar we heel veel zelf doen . Wilden het graag eerst zelf proberen ivm de kosten. Dank je
Ah ja een digimakaar hebben wij ook overwogen, veel goedkoper. Maar vereniging eigen huis raadde ons dat echt af dus we hebben nu een plaatselijke makelaar. Tijdens het eerste gesprek had ze al zoveel voorbereid en allemaal statistieken over de buurt enzo.. Ik heb heel veel vertrouwen in haar, dat is me die paar duizend euro wel waard. het geeft ook rust om zoveel uit handen te geven. Maar ik snap de keuze voor een digi ook.
Ja die statistieken hebben wij wel.. Maar indd achteraf hadden we misschien beter meteen een 'echte' makelaar moeten nemen .. Nu toch maar eerst zo doen ( en tips zijn welkom!)
Als de fotograaf maandag bij ons is geweest zal ik wel doorgeven wat hij tegen ons zei. Het is sowieso al duur genoeg allemaal he.. We steken het vakantiegeld bijv ook in de kosten koper en hebben de auto verkocht zodat we harder kunnen sparen. Dan maar even fietsen. Zal blij zijn als het achter de rug is
Zorg dat je bijv. 3-d foto's of een filmpje erbij hebt. Kost iets meer om het er op te zetten, maar daarbij beland je automatisch bovenaan met de zoekresultaten. Veel goedkoper dan apart betalen om bovenaan te komen. Onze makelaar nam mensen mee die eerst voor een ander huis keken, maar dat vonden tegenvallen. We werden gebeld of hij langs kon komen met die mensen, snel nog gepoetst en diezelfde dag een bod. Zo hebben we ons huis verkocht. Weet niet of die mensen uit zichzelf op het idee waren gekomen anders om ons huis te bezichtigen. Dat zijn voordelen van een makelaar. Net als die Funda tip, was ook van de makelaar.
Wij hadden eerst ook via een Internet makelaar en dat liep echt voor geen meter. Moesten de foto's zelf doen en lukte mij niet goed genoeg. Ben blij met een gewone makelaar, die ook alle bezichtigingen gedaan geeft, heel fijn!
Ja foto's kunnen we laten doen voor 150 dus als er na 3 weken nog niks gebeurd doen we dat zowieso ..