Ziet er goed uit jullie huis, zou het wel bekijken als ik op zou zijn en in jullie stad zou willen wonen.. Zou wel paar dingen aanpassen voor de foto... Het kleedje wat diagonaal ligt op de kist in woonkamer wegdoen..beetje druk...en lijnen die andere kant op gaan maakt t een beetje rommelig... Het witte kastje in de woonkamer even alle kaarten ed afhalen...en het schilderij (wat ik overigens wel ontzettend moou vind in de keuken even weghalen en die van de vensterbank van jou en je man ook Verder echt top! De behangetjes op de kinderkamer en woonkamer geven t juist ook weer sfeer!
Wauw! Geen geld voor eenrijtjeswoning met tuin!!! Hier betaal je 2 a 3 x meer haha! Ik had nog een tip, voor de zolder...ik zou bet speelgoed wat aan de zijkanten staat voor de fotouithet zichthalen...verder mooie vloer en lekker alles licht! Ps: de wcvloer lijkt ook niet wcht recht te lopen op de foto...is dat ook daadwerkelijk zo ofliftdat aan de foto?
Toen wij ons huis kochten hebben we alleen gelet op locatie, ruimte en ligging van de achtertuin (en prijs natuurlijk) wij wisten van te voren dat we alles toch naar onze eigen smaak wilde maken en heb niet zoveel moeite om door bende, viezigheid en kleuren heen te kijken. Uiteindelijk werd het een uitgeleefd huis wat van zolder tot beneden gestript moest worden en waar we een jaar lang aan het verbouwen zijn geweest.
Lydia, wat feedback op de foto's van jullie huis. Foto's maken op een mooie zonnige dag. Het ziet er wat grauw uit. Verder oogt het behoorlijk druk. Veel persoonlijke foto's en canvasdoeken. Veel ditjes en datjes. Woonkamer lijkt vol met allemaal kleinere kastjes/bureautje of id. In badkamer badmat weghalen, ook daar staan veel kleine frutsels op de foto (schoonmaakmiddel, douchespul etc). Namen van kinderen op de kinderkamers weghalen. Op de kamer van je dochter het stoeltje en kleine kastje langs het bed weghalen. Witte kastjes in de woonkamer wegdoen. Grote kast opschuiven richting de achtertuin. Eettafel met stoelen midden voor de grote raam zetten.
Nu ik de foto's zie, zie ik dat ik al eerder feedback heb gegeven op jullie huis. Badkamer: netjes maken. Douchespul, haarverf, snoer, etc. weghalen en nieuwe foto maken. Foto wasmachine onnodig, en als je hem wel plaatst dan zonder was erin! Zolderkamer oogt ontzettend rommelig. Veel te veel speelgoed. Geen strak opgemaakte bedden. Heel andere sfeer dan in de rest van het huis. Tuin erg kaal en saai. Zet wat mooie potten met bloeiende planten neer. Wellicht nog een leuk bankje. In elk geval iets wat meer inspireert dan nu (mn de foto met de trampoline op).
Hartstikke bedankt voor de tips meiden. Gaan er ( als t binnen een week of 3 nog niks is) zeker mee aan de slag. Een hoop dingen zal ik tijdens de bezichtiging al doen en anders doe ik het zeker over een paar weken en laat dan een proffesionele fotograaf komen . Het lijkt zo makkelijk op het eerste gezicht maar komt stiekem veel bij kijken een huis verkopen
Ja he. Maar als je het eenmaal "goed" hebt, dan is het een kwestie van bijhouden. Mn poetsen dan. En opgeruimd houden. Wat met kinderen nog niet zo simpel is
Oh, en als je het klaar hebt voor de bezichtiging. Maak dan zelf eens wat nieuwe foto's. Dan kan je die vergelijken en zie je zelf ook al wat anders (beter, netter en ruimer) oogt.
Wij zijn echt van de rommeltjes overal! En onze woonkamer was meer speelparadijs dan woonruimte voor ons haha .. Dus dit was voor ons al mega opgeruimd hihi
Lydia, ik zou enkel de woonkamer en de badkamer iets veranderen, maar ik weet dat mijn mening mbt kinderkamers anders is dan gemiddeld (ik vind ze bij jou bv. prachtig!). Tumtummetje, inderdaad zolder (opruimen/leger) en tuin. Denk dat wat vrolijke kleurtje in de tuin in de vorm van planten/bloemen heel veel scheelt. Wij hebben ons vorige huis (appartement) een jaar of 5.6 terug ook met zo'n 'doe-het-zelf-makelaar' verkocht. Vooraf goed verdiept in van alles en nog wat, heel scherp geprijsd te koop gezet en ook gewoon wat mazzel, we waren het binnen drie weken kwijt.
Ruimte wij hadden veel kasten in de slaapkamer door ruimtegebrek....kasten weggehaald en spullen bij schoonouders op zolder gezet. Muren in de slaapkamer wit gemaakt.....hadden groen behang. Verder de badkamer plafond en muren gewit. Veel rommel opgeruimd. Toen wij naar een huis gingen kijken ging het ons om de ruimte Vloer hebben we vervangen en gelijk vloerverwarming erin. Keuken eruit gesloopt nieuwe keuken erin Badkamer was goed.....niks aan gedaan. Verder zijn we nu een jaar verder maar nog steeds moet er veel gebeuren huis had 2 jaar leeggestaan.
Het is ook zo'n gedoe he.. Hier is alles nu ontzettend netjes, zijn nog even de laatste dingen aan het doen. Alleen de inbouwkasten zitten propvol, daar kan ik weinig aan doen, Kinderen moeten bijv nog wel speelgoed hebben. Morgen even aan de makelaar vragen in hoeverre die leeg moeten zijn. Voor de foto's maakt dat niks uit, maar voor de bezichtigen wel. Morgen wordt trouwens zonnig hier, dus dat is fijn! We hebben de hele dag zon in ons appartement dus dat komt dan goed tot zijn recht
De auto is toch om je was in te stallen tijdens bezichtigingen? En in ons geval ook de stoomreiniger. Die staat normaal gesproken los in de hal.
Hier ook voor de mega zitzak + speelkeukentje van de kids haha. ( en de speelgoedkast kan bij de buren in de garage haha
Lydia1986: De makelaar en fotograaf gaven aan dat heel duidelijke drukke kinderkamers (heel roze of heel blauw, met namen etc) moeilijk goed te fotograferen zijn en vaak tot minder goede reacties leiden. (Zeiden ze uit zichzelf toen ik vroeg of de speelkamer neutraal genoeg was) We moesten nog eea weghalen (en het was al vrij kaal) bijv prullenbakje in de wc en afstandsbedieningen van tafel. Enige dat we aan de muren nog hebben is een klok in de woonkamer, verder hebben we alles weggehaald en daar was de fotograaf heel blij mee. Aanrecht leeg, Senseo mocht nog net verder niks. Geen douchegordijn, dat soort dingen.