even een vraagje van mijn kant.. kijken mensen echt in je kasten als ze komen bezichtigen? ik vind dat zelf eigenlijk niet zo netjes
Nee toch? Neem aan van niet . Ja als t inbouw kasten zijn dan kan ik me voorstellen dat ze dat willen zien
Cathelijne dank je. De kinderkamers houd ik zo.. Maar ga wel alle foto's weghalen voor dat er een bezichtiging komt ( en als ik nieuwe foto's ga laten maken evt)
Inbouwkasten en kasten die in het huis aanwezig blijven (keukenkasten bijvoorbeeld) mogen gewoon bekeken worden. Kasten die niet in het huis blijven daar mogen mensen niet in kijken. Dat zou ik zelf ook niet doen eigenlijk.
Onze inbouwkasten zitten zo vol dat we toch maar opslagruimte gaan huren.. Ik schaam me dood als een koper de kast opentrekt
Ja en we wonen er nu nog, ben hartstikke blij met die kamers ( en vind t al erg zat om ze achter te laten haha )
Bij de huizen die ik heb bekeken afgelopen najaar (3 stuks) heb ik wel in de inbouwkasten gekeken. Eerste 2 huizen hadden inbouwkasten onder heel stuk van het schuine dak, laatste huis 2 op de slaapkamers die de eigenaar zelf al open deed.
Ik zou het zo kopen als ik een huis nodig had en in veghel moest wonen Vind alleen de keukentegels niet echt super. Met bezichtigen zou ik foto's in het trapgat niet erg vinden, maar dat staat hier ook op de planning
Inderdaad spullen uit zicht in de badkamer, en dan 1 of 2 mooie dingen (plant of beeldje ofzo) er neer zetten dat het niet helemaal kaal is In je tuin mis ik planten/bloemen deuren etc wit vind ik persoonlijk mooier
Dank je . Er moet indd maar net iemand op zoek zijn en in Veghel opzoek zijn Heb alle foto's eraf gehaald en de gaatjes dichtgemaakt ( had nog verf en denk ach dan toch maar doen haha) Vind m'n huis nu zo saai! Haha echt mijn huis niet meer .. Dat er maar snel iemand komt die net zo dol is / was op dit huis als ons .
Wat een leuk huis! En niet zo duur. Wat mij opvalt; Foto's van de wc hoeft alleen als je wc bijzonder is ( En dat is die van jullie niet ) zelfde met de wasmachine. Die gaat mee en zit vol was. Geen foto van plaatsen. De zolder slaapkamer zou ik grondig opruimen voor de foto, jullie kamer en de baby kamer zijn namelijk wel keurig! Ik vind je eetkamer tafel stoelen cool, maar dat heeft niets met de verkoop te maken Je voortuin, euh, oogt niet zo... Die van je buren zou beter verkopen, maargoed, de prijs is er ook naar!