Vandaag zijn er bij mij 2 mannen om de kelder te isoleren. Mijn vriend dacht dat we niet alle spullen eruit hoefden te halen, aangezien dat tegen de andere wand staat dan waar ze bezig mee moeten. Komen ze hier en zeggen ze, ja de kelder moet leeg.....pfff en we hebben best veel voorraad in de kelder staan. Ik had alleen tassen en geen dozen, dus ik begon in een stevige tas van de leenbakker de drank flessen in te pakken. 1 man pakte de volle tas aan om hem uit de kelder te halen, gaat een hengsel van de tas kapot, overal in de kelder drank en glas. Er zijn 2 flessen wiskey, 1 fles blue curacao, 1 fles rode wodka en 1 (half lege) fles pisang kapot gegaan. Ik baalde zo ontzettend, en de man zich verontschuldigen, maar hij kan er ook niks aan doe dan het kapot ging. Nu staat mijn hele woonkamer vol met spullen uit de kelder, wat er nog tot en met vrijdag moet blijven staan, omdat ze 3 dagen met de kelder bezig zijn Pfff ik baal hier zo van, als ik had geweten dat de kelder wel leeg moest had ik alles netjes in dozen naar boven gebracht. Dit is nu al de zoveelste keer dat ze met de kelder bezig zijn, 4 maanden geleden ook al 5 dagen, maar het lekt en schimmelt nog steeds. Dus vandaar dat ze er nu weer zijn. Sorry dames voor het lange verhaal, maar ik baal hier echt zo van, moet ik weer 3 dagen thuis zitten.
Dat is heel erg vervelend, zeg! Ik hoop voor je dat ze deze keer wel alles kunnen maken, zodat het niet meer lekt... Probeer er desondanks wat leuks van te maken, van de 3 dagen thuis zitten. Succes!
niet leuk nee...maar als je vannacht de muizen hoort lallen in de kelder ipv je voorraad oppeuzelen moet je vast wel even