Die voor mij is de ovenspray van de KV, wat een superontdekking was dat. Eerst moest ik altijd schrobben en doen en was het nogniet schoon nu spray ik dat spul erop, uurtje wachten en hoepla met een veeg is alles weg. HEERLIJK! Nu ben ik benieuwd naar jullie lievelings schoonmaakmiddel.
Ecover, fijn idee voor het milieu en net zo effectief als "gewone" schoonmaakmiddelen (behalve het wasmiddel, daar gebruik ik Ariel omdat Ecover vrij duur is).
Wilde ik ook zeggen!! Er zijn verschillende flessen... voor keuken, voor badkamer, WC-eend(-achtig maar dan dus van dasty ) enz. gewoon ff kijken bij wibra! (goedkoop en goed, wat wil je nog meer!)
Heb er net 1 gekocht van dasty, dus het is er wel... of het werkt weet ik niet, eerst mn glassexfles leegmaken!
hahaha...denk dat je nog wel ff kunt wachten... half vol issie nog en ik heb me net aangemeld voor de club van slechte huisvrouwen.... 1+1=? hahaha, maar ben zelf wel benieuwd dus miss maak ik het wel eerder open, laat het je wel weten wat ik ervan vind! oh en blue wonder, kan ik ook niet zonder (rijmt ), heb altijd een spuitbus verdund in de kast staan, ideaal om eens vlak voor er bezoek komt ff sprayen en dan schoon, geen gedoe met emmers en sopjes e.d.!
Blue wonder vond ik vroeger nooit zo lekker ruiken is die lucht nog altijd hetzelfde als in het begin? Van die blauwe dan he?
Blue Wonder? Ken ik niet Hier werkt Dasty super goed! Ik snap er niets van: ik wrijf het op de badkamertegels, het lijkt alsof er heel veel sop op de tegels zit, ineens is het weg en *stralen* de tegels En cif (de originele, echt schuurmiddel dus): daar krijg je werkelijk álles mee schoon waar het voor gemaakt is (behalve badkamertegels dus ): ook de keukenweegschaal, geverfde houtoppervlakken en voegen
Is dat Dasty merk allemaal van Wibra? Valt echt goed in de smaak zie ik, moet ik dan toch is aanschaffen.
Hier ook Dasty (mijn man heeft het ook standaard in de auto om zijn velgen schoon te maken). Mr Muscle voor in de keuken en badkamer, blue wonder voor de vloer.