verkopen of niet....

Discussie in 'De lounge' gestart door lillyenco, 20 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zogezegend

zogezegend Niet meer actief

ik heb dit laatst met mijn schommelstoel gehad, kon er leuke prijs voor krijgen maar in emotionele waarde is hij onbetaalbaar....ik heb het niet gedaan, heb de koper die hem heel graag wilde moeten afzeggen....en ben dol gelukkig met mijn keuze... ik kreeg nog een reactie terug dat mocht ik hem ooit weg doen ik aan haar wilde denken...dus succes met je keuze

2. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    ja ik weet het... ben zelfs al aan t kijken voor een leuke auto..

3. Uk2011

Uk2011 Niet meer actief

Ze zeggen wel: "bij twijfel, niet doen!" maar als hij stof staat te happen kost het je alleen maar geld, zowel qua verzekering als onderhoud, want ook bij stilstaan heb je kosten!

Maak anders een lijstje, voors en tegens. Waarom zou je hem weg willen doen, en waarom niet? Weeg alles goed tegen elkaar af.

4. Jetje76

Jetje76 Bekend lid

15 feb 2009
    617
    0
    0
    De bieder is misschien al langs geweest dus misschien is het niet meer relevant maar ik zou mezelf deze vraag stellen: als de bieder toch plotseling zou afbellen, zou je dan balen of stiekem blij/opgelucht zijn?

Je hebt een heftige tijd achter de rug, ik zou het me zelf niet moeilijker maken voor wat centen (als je die niet hard nodig hebt). Je mag best vasthouden aan iets waar je goede herinneringen aan hebt.

Succes!

5. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ik zou hem verkopen.zeker als je zelf aangeeft dat je deze prijs er nooit meer voor krijgt.

6. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    bedankt voor jullie reacties.
    Hij is nog niet langsgeweest omdat de koper van zijn 1e motor heeft afgebeld ( die moet hij eerst verkocht hebben wil hij de mijne kopen)
    Ik zelf baalde er wel stiekum van.. ik geloof dat ik in mijn hoofd al afscheid had genomen??? ( moest um wassen en tijdens het rijden geen eigen motor gevoel meer..)

Komt ook omdat ik nu een leuke auto op t oog heb denk ik dat dit de schade beperkt... ik heb gewoon wel meer aan een auto..

Deel Deze Pagina