Heeft iemand deze bank van Jysk?

Discussie in 'De lounge' gestart door Caithlin79, 4 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    We vinden hem allebei mooi en hij zit heerlijk zo in de winkel, maar we zitten nog te twijfelen tussen deze en de modulaire hoekbank die daar ook vandaan komt.
    Ik ben benieuwd naar ervaringen?

JYSK

2. pauly

pauly Bekend lid

9 nov 2007
    825
    0
    0
    Rotterdam
    Wij hebben deze bank ook. Wel de hoekversie. Hij zit heerlijk en er komen nog 2 hockers bij. Wij zijn tevreden voor dat geld

3. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Weet je of die hoekbank (de modulaire versie is dat toch? die je zelf kan samenstellen?) net zo zit als de 2- en 3-zits op de foto?
    Want heb alleen op bovenstaande kunnen zitten, die hoekbank hadden ze niet in de winkel staan.

4. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.036
    1.857
    113
    Provincie Groningen
    Koop astjeblieft geen banken bij de jysk, wat een slechte kwaliteit zeg!
    Vrienden van mij hebben banken die volgens mij hetzelfde zijn als op het plaatje.
    Ze hebben 2 driezitters, en op beide banken zijn binnen een jaar al doorgezakt.

5. Tamale

Tamale Niet meer actief

Wij hebben de hoekbank ervan gehad en na nog niet eens een jaar weer de deur uitgedaan.
    Hij zit heel laag, is snel versleten, zakt snel door en word snel lelijk!
    Ik vind het echt prut kwaliteit! Zelfs voor het geld waar we hem toen voor hadden gekocht ( geloof 450 euro.)
    Ik kreeg er rugpijn van!

Ik zou zeggen: niet doen!!

6. Tamale

Tamale Niet meer actief

Precies!!

Dan is leenbakker, kwantum etc nog stukken beter kwalitatief gezien!

7. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Nou ik vind het opzich niet zo'n ramp als er iets binnen een jaar kapot kán gaan (dat is met onze huidige bank ook gebeurd btw), zolang de service maar goed is en je het probleemloos hersteld of vervangen krijgt.

@Tamale, doel je op die bank met losse delen? Als wij de hoekbank versie zouden kopen zouden we op ongeveer 800 euro uitkomen (1 hoek + vier bankdelen en leuning). Is dat dan dezelfde bank?

8. Amfy

Amfy Niet meer actief

het nadeel is. dat als het slijtage is je geen garantie hebt. en 3 keer raden waar ze het altijd op gooien

9. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    dan is het toch zonde....als je je geld moet weggooien binnen een jaar? daar koop ik geen bank voor.

ik ben welleens in die winkel geweest maar vind het ook niks, weet niet hoe de meubelen zijn hoor!

10. Tamale

Tamale Niet meer actief

Dit is hem: Chaise longue grijs ATLANTA bij JYSK.
    Precies hetzelfde materiaal als die 2 banken.

11. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Vrienden van ons hebben deze bank in het begin zat ie echt lekker maar na een half jaar kakte ie al helemaal in. dan zou ik idd liever bij leenbakker kijken

12. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    ja ik heb die bank én mn man werkt zelf bij jysk

wat wil je weten :)

13. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Nou na al die negatieve reacties begin ik toch wel te twijfelen als ik eerlijk ben ;)
    Als ik een nieuwe bank koop wil ik er toch zeker wel een paar jaar plezier van hebben, zoveel geld hebben we niet.

14. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    wij hebben de banken al 2jaar. geen probleem. en stel dat er wel iets is met de bank wat je neit bevalt, kan je m altijd omruilen. er zit een jaar garantie op dus dan krijg je gewoon een andere bank. mijn broer heeft de hoekbank al een jaar, en ook hij is tevreden. vrienden van ons hebben de Chicago Lounche stoel en ook zij zijn zeer tevreden.

15. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Maar jouw vriend werkt bij Jysk, dan ben je sowieso al sneller positief erover lijkt me :D
    Iemand anders hier zei dat het juist moeilijk was om een andere bank te krijgen omdat ze het op slijtage gooien?

16. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    we hadden al Jysk spullen in huis voordat mn man daar ging werken ;) Jysk heeft een regel 'geen geld terug' Dit is sinds kort vanwege die fijne bezuinigingen in het land. Maar een bank omruilen is nooit een probleem geweest. Niet bij filiaal waar mn man werkt in ieder geval. :) Maar als je er geen goed gevoel bij heb dan moet je het ook niet doen natuurlijk. Ik persoonlijk vind de banken heerlijk zitten. Maar zo zijn er ook mensen die leen bakker geweldig vinden en anderen weer niet.

over dat Geen geld terug, je krijgt wel gewoon een nieuwe bank als er iets mis is.

17. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Hier ook niet te spreken over de Jysk. Wij hebben er vorig jaar maart een bank gekocht en hij was werkelijk met een half jaar al helemaal vernaggeld. Ondanks dat ik nog garantie had, deden ze heeeeeeel moeilijk om mij een nieuwe bank te geven. Iets waar ik gewoon recht op had... Het zou mijn eigen schuld zijn dat de bank al kapot was, het huis zou te droog zijn en ga zo maar door. Ik heb seriues waar 1 uur en 3 kwartier in die winkel gestaan om mijn gelijk te halen. Uiteindelijk wel een nieuwe bank meegekregen maar dit was de eerste en de laatste keer dat ik daar een bank heb gekocht!

18. Sas7

Sas7 Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.092
    0
    0
    vrienden van ons hadden ook zo'n bank en na een half jaar was de bank helemaal op en versleten. met 2 jonge kinderen ging dat extra hard. Enneh de service was ronduit slecht. Ze hebben een nieuwe bank moeten kopen.
    Mijn tip is als je toch een bank voor ruim eur 800 koopt kijk dan bij leen bakker, ikea of trendhopper. Dan heb je echt veel meer kwaliteit voor dat geld. en bij trendhopper heb je zelfs hele goede service.

Deel Deze Pagina