ik heb toch zoiets raars meegemaakt vannacht mn dochter ligt al een paar nachten te hoesten en te roepen snachts. vannacht om 4 uur werd ik wakker, naast haar en ik kan me helemaal NIKS herinneren dat ik naar haar toe ben gelopen en naast haar ben gaan liggen ik was best wel bang. mn hoofd zat toen ik terug liep naar onze eigen slaapkamer ook vol met watten leek het wel kon niet goed denken enzo. manlief kon me ook niet vertellen hoelang ik daar heb gelegen die lag weer flink te ronken natuurlijk. ben er nu nog in de war van ( ook omdat ik al een angststoornis heb) en mn hoofd lijkt nog vol met watten te zitten. iemand herkenning?
Raar en niet raar Ik heb het ook weleens gehad. Ik ben ook wel een slaapwandelaar ( licht) Mijn man en ik hebben het zelfs weleens gewoon overdag gehad en tegelijk. We reden een bepaalde route en dan kom je onder een tunnel door. Toen we bijna thuis waren hebben we beide de hele tunnel gemist. Echt zo raar. Maar goed, omdat je een angststoornis hebt ( je hebt therapie?) zou ik uitkijken met teveel zoeken op internet. Want dan heb je natuurlijk allemaal vreemde dingen. Ik denk echt dat je gewoon erg diep hebt geslapen en daardoor ook de watten in je hoofd voelt.
Gebruik je toevalling een antidepressiva? Ik heb namelijk ook dat ik me van de nacht soms niets of weinig herinner.
Heb dat heel vaak gehad vanwege enorme vermoeidheid. Mijn zoontje wordt nog steeds vaak wakker ´s nachts en soms lag hij ineens naast me en kon me er niets van herinneren. Maar puur vermoeidheid dus bij mij,