Per 1 augustus sta ik officieel in Nederland ingeschreven op een eigen woonadres en per 1 september zet ik mijn opleiding weer voort na een jaar "rust"en ontvang stufi met eenoudertoeslag of partnertoeslag afhankelijk van of mijn partner voorlopig nog even in Belgie blijft werken of hier werk gaat zoeken. Weet iemand of er financiele mogelijkheden zijn voor augustus? Ik sta dan dus alleen ingeschreven met een kind en heb geen inkomen. Ook ben ik dus per 1 september niet meer beschikbaar voor werk omdat ik een opleiding volg. De gastouder heeft vakantie, anders ging ik wel werken natuurlijk Weet iemand raad?
Ik zou niet weten waar je onder die omstandigheden voor in aanmerking zou komen, niks lijkt mij. Kan je niet voor die maand andere oppas mogelijkheden zoeken en via het uitzendburo aan het werk gaan. Of gaan schoonmaken o.i.d. Is de meest logische oplossing toch wel.
hmm nee lijkt mij ook niet. Ik neem aan dat je zoontje per 1 september wel naar die gastouder gaat, als jij op school zit?? Maar jouw partner heeft dan toch een inkomen, redden jullie het daar dan niet een maand op??